مدیركل گمرك خرمشهر:

۲۴۰۰ وسیله نقلیه از مرز شلمچه به سمت عراق عبور كردند

۲۴۰۰ وسیله نقلیه از مرز شلمچه به سمت عراق عبور كردند به گزارش ساسان گستر مدیركل گمرك خرمشهر اظهار داشت: تابحال 655 دستگاه اتوبوس، یك هزار و 382 تریلر، كامیون و كامیونت حامل اقلام مواكب و 406 خودروی سواری شخصی از مرز شلمچه به سمت عراق عبور كرده اند.



به گزارش ساسان گستر به نقل از ستاد نظارت گمركات خوزستان، علی سلیمانی اظهار نمود: اتوبوس هایی كه از مرز شلمچه عبور كرده اند به منظور جابجایی زوار بوده كه از اول ماه صفر تابحال این تردد ها صورت گرفته است.
وی اضافه كرد: همین طور به منظور كنترل ترافیك و سهولت در تردد زوار از ۱۵ مهرماه تردد خودرو های شخصی ممنوع اعلام شده است.
مدیركل گمرك خرمشهر بیان كرد: از آغاز حركت عظیم مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) جهت شركت در راهپیمایی جهانی اربعین همكاران ما در گمرك شلمچه به صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی به زوار حسینی حضور داشته و به صورت شبانه روزی برای خروج اقلام مورد نیاز مواكب مستقر در عراق تمام تشریفات گمركی را از قبیل خروج موقت و صادرات انجام داده اند.
وی عنوان كرد: همین طور در بخش تردد زوار حسینی شامل ورود و خروج آنها نیز همكاران گمركی مستقر در شلمچه در قسمت های مختلف نسبت به انجام وظایف مربوطه به خوبی اقدام نموده اند.
سلیمانی اشاره كرد: به محض اطلاع و تصمیم ستاد اربعین حسینی در خصوص كمبود خودرو های عمومی برای انتقال زوار در مرز شلمچه به سمت عراق، این اداره با هماهنگی طرف عراقی به صورت شبانه روزی در كمترین زمان ممكن نسبت به خروج خودرو های موردنیاز كه از جانب عتبات عالیات و ستاد اربعین معرفی می شدند، تشریفات گمركی را انجام و موجب تسهیل تردد هموطنان در كشور عراق شده است.
وی درانتها اظهار داشت: این گمرك آمادگی دارد كه به صورت شبانه روزی تا بازگشت آخرین زائر حسینی خدمات رسانی لازم را داشته باشد.


منبع:

1398/07/21
23:22:00
5.0 از 5 امتیاز
4586
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , شركت , صادرات
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات