آخرین وضعیت بازار طلا، سكه و ارز

آخرین وضعیت بازار طلا، سكه و ارز به گزارش ساسان گستر بازار سكه و طلا آخرین روز اولین هفته اردیبهشتی را با ثبات نسبی سپری نمود. دربازار دلار و یورو هم دامنه نوسان ۱۰۰ توامنی دیده می شود.


به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، قیمت سكه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) به شش میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۴۱ هزار و ۷۶۳ تومان قیمت دارد.
امروز سكه طرح قدیم با قیمتی معادل شش میلیون و ۳۳۰ هزار تومان داد و ستد می شود. این در شرایطی است كه قیمت نیم سكه ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سكه یك میلیون و ۸۴۰ هزار تومان و سكه گرمی ۹۷۰ هزار تومان است.
همینطور در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۶۲۰ دلار رسیده است.
دلار چند؟
قیمت ارز نسبت به روز گذشته با افزایش ۱۵۰ تومانی همراه بود.
به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، صرافی های مجاز بانك مركزی امروز (چهارشنبه) قیمت خرید هر دلار آمریكا را ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ روش آنرا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام نمودند كه نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰۰ تومانی داشته است.
همینطور این صرافی ها امروز یورو را ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان خریدند و در مقابل با قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ فروختند كه قیمت خرید و فروش یورو هم نسبت به روز گذشته با رشد ۱۰۰ تومانی همراه بوده است.
قیمت خرید ارز در بانك ها هم اندكی كمتر از قیمت خرید در صرافی های مجاز بانك مركزی است؛ هرچند كه به علت شیوع كرونا در كشور، هم اكنون تلاش می شود كه كمترین رفتن به شعب بانكی صورت گیرد.




منبع:

1399/02/04
13:38:57
5.0 از 5 امتیاز
2550
تگهای خبر: آمریكا , ارز , بازار , بانك
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات