وزیر صنعت اعلام كرد:

تاسیس شركت مشترك با عراقی ها برای گسترش همكاری های فنی و عمرانی

تاسیس شركت مشترك با عراقی ها برای گسترش همكاری های فنی و عمرانی ساسان گستر: وزیر صنعت، از تاسیس شركت مشترك با عراقی ها برای گسترش همكاری های فنی و عمرانی اطلاع داد.


به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، محمد شریعتمداری با اشاره به اهمیت كار فعالان بخش خصوصی برای برقراری روابط خارجی اظهار داشت: برای ورود به بازار عراق در هر زمینه ای بایستی شرایط خاص این كشور را مورد توجه قرار دهیم.
وی با اشاره به ملاقات های مختلف خود با مقامات عراقی در طول اقامتش اظهار داشت: ارتباط با عراق رو به پیشرفت است و برای موفقیت در بازار عراق نظیر بازار سیمان، باید به دنبال كار مشترك با آنها باشیم.
شریعتمداری اظهار داشت: در زمینه گردشگری سلامت موقعیت خوبی داریم اما این بخش هم نیاز به برنامه ریزی بیشتر دارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت یكی از مشكلات اساسی در مورد سرمایه گذاری در كشورهای خارجی را تامین منابع مالی دانست كه در داخل باید برای این مورد فكر شود و اضافه كرد: در گفتگو با مقامات عراقی برای پیگیری مطالبات، معوقات، جرائم و همینطور حل مشكلات عمومی قرار شد با تشكیل كمیسیون مشترك، این كار صورت گیرد.
شریعتمداری با اشاره به اینكه مقرر است برای حل مسائل بانكی كه همچون مهمترین مشكلات پروژه ها است، با استفاده از یورو و دیگر ارزهای رایج اقدام گردد ادامه داد: برای فروش ملزومات و مصالح ساختمانی در بازار عراق، با تاسیس شركت مشترك با عراقی ها به توافق رسیده ایم و از آنها خواستیم در مناقصات سقف مشخصی را برای شركت های ایرانی با عنایت به هم مرزی در نظر گیرند.
وی اظهار داشت: تولید ستاد مشترك اقتصادی به جای كمیسیون مشترك برای حل مشكلات، فرصت جدیدی است كه باید از آن نهایت استفاده را بكنیم.

1396/12/16
18:25:39
5.0 از 5 امتیاز
4449
تگهای خبر: بازار , شركت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات