با گذشت تنها یك هفته از سقوط قیمت ها؛

بیت كوین از سقوط بازگشت

بیت كوین از سقوط بازگشت به گزارش ساسان گستر بیت كوین برای نخستین بار پس ۸ نوامبر كه شاهد سقوطی بزرگ بود، از مرز ۸۰۰۰ دلار عبور كرد و در پایگاه بیت فینكس به ركورد همیشگی ۸۰۲۰ دلار رسید. قیمت بیت كوین با اندكی افت در ۷۹۰۰ دلار تثبیت گردید.



به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر به نقل از كوین تلگراف، روز جمعه قیمت بیت كوین برای نخستین بار پس ۸ نوامبر كه شاهد سقوطی بزرگ بود، از مرز ۸۰۰۰ دلار عبور كرد و در پایگاه بیت فینكس به ركورد همیشگی ۸۰۲۰ دلار رسید. قیمت بیت كوین با اندكی افت در ۷۹۰۰ دلار تثبیت شد.
حدود یك هفته پیش آپ گرید سگ ویت۲اكس برای تقسیم بیت كوین كنسل شد و قیمت بیت كوین فورا از ۷۲۰۰ به ۷۸۰۰ دلار جهش كرد. اما ظرف یك ساعت قیمت افت كرد و به افت خود همچنان ادامه داد؛ قیمت بیت كوین به كمترین میزان سه هفتگی خود یعنی ۵۵۰۰ دلار رسید، درحالی كه زیرشاخه بیت كوین (و رقیب كنونی آن)، بیت كوین كش از ۶۰۰ دلار تا ۲۶۰۰ دلار اوج گرفت. در آن زمان تعداد خیلی از سرمایه گذاران بیت كوین به سمت بیت كوین كش سرازیر شدند و تعداد تبادلات تایید نشده آن روز به ۱۳۵۰۰۰ رسید. هرچند قیمت بیت كوین كش كه سعودی عمودی داشت به سرعت افت كرد و متعاقب آن سرمایه گذاران دوباره به بیت كوین رو آوردند. قیمت بیت كوین آغاز به بالا رفتن كرد و با خبرهای خوبی كه به گوش رسید حركت های قیمت حتی بزرگتر از قبل شد.
اما خبر خوب برای بیت كوین چه بود؟ گروه مدیریت صندوق های تامینی انگلیس، كه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار در صندوق های خود تحت مدیریت دارد، اعلام نمود كه از زمان شروع به كار بازار سهام سی ام ای آغاز به تجارت بیت كوین خواهند كرد. بلافاصله بعد از این اپلیكیشن پرداخت اسكوئر اعلام نمود خریدوفروش بیت كوین را به طور كامل با پلتفرم پرداخت خود یكپارچه سازی كرده است.
ارزش بازار اسكوئر بعد از اعلام این بیانیه از ۱۵ میلیارد دلار به ۱۶ میلیارد دلار افزایش پیدا كرد.


 

1396/08/26
18:38:40
5.0 از 5 امتیاز
4627
تگهای خبر: آمریكا , بازار , خرید و فروش , سهام
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات