در یك گزارش رسمی اعلام شد؛

روایت بانك مركزی از گرانی و ارزانی كالاها یا تخم مرغ، برنج، مرغ و سبز

روایت بانك مركزی از گرانی و ارزانی كالاها یا تخم مرغ، برنج، مرغ و سبز ساسان گستر: بر مبنای اعلام بانك مركزی، در هفته منتهی به دهم آذرماه، نرخ مرغ، برنج، تخم مرغ و سبزی گران شده است.



به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، بانك مركزی، گزارش گرانی و ارزانی كالاهای اساسی را در هفته منتهی به دهم آذرماه منتشر نمود. بر این اساس، نرخ ۴ گروه كالایی نسبت به هفته گذشته، افزایش را نشان داده است. بر این اساس، نرخ تخم مرغ، برنج، سبزی و مرغ گران شده است. لبنیات و تخم مرغ
در هفته مورد گزارش در گروه لبنیات بهای تمام اقلام نسبت به هفته قبـل بـدون تغییـر بـود. قیمـت تخم مرغ معادل ۱. ۷ درصد افزایش یافت و شانه ای ۱۱۸ هزار تا ۱۵۰ هزار ریال فروش می رفت.
برنج و حبوب
در این هفته در گروه برنج بهای برنج داخله درجه یك معادل ۰. ۱ درصد افزایش داشـت. قیمـت سـایر اقلام این گروه ثابت بود. در گروه حبوب بهای نخود معـادل ۰. ۳ درصـد افـزایش یافـت و قیمـت سـایر اقلام بدون تغییر بود.
میوه ها و سبزی های تازه
در هفته مورد بررسی، در میادین زیر نظر شهرداری گوجه فرنگی عرضه كمی داشت. سایر اقلام میوه و سبزی تازه كه تعدادی از آنها از نظر كیفی در مقایسه با سایر میوه فروشی ها متفـاوت بودنـد، بـه نـرخ مصـوب سازمان میادین میوه و تره بار عرضه می شد. میوه فروشی های سطح شهر اقلام میوه و سـبزی تـازه را عرضـه می كردند كه در گروه میوه های تازه بهای لیموشیرین معادل ۰. ۶ درصد، هندوانه ۱۳. ۵ درصد و موز ۱. ۷ درصـد افزایش ولی قیمت سایر اقلام این گروه بین ۴. ۱ درصد تا ۸. ۵ درصد كاهش یافت. در گروه سـبزی های تـازه بهای بادنجان معادل ۴. ۶ درصد كاهش ولی قیمت سایر اقلام این گروه بین ۱. ۳ درصد تا ۱۳. ۸ درصد افـزایش داشت.
گوشت قرمز و گوشت مرغ
در هفته مورد گزارش بهای گوشت گوسفند و گوشت تازه گاو و گوساله ثابت بود. قیمت گوشـت مـرغ معادل ۴. ۳ درصد افزایش پیدا كرد.
قند، شكر، چای و روغن نباتی
در این هفته بهای قند، شكر، چای خارجی و انواع روغن نباتی بدون تغییر بود.

1396/09/14
12:40:14
5.0 از 5 امتیاز
4671
تگهای خبر: كالا
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات