وزیر نیرو اعلام كرد تدابیر ویژه وزارت نیرو برای تابستان ۹۸، كولرهای وارداتی استاندارد ساسان گستر: وزیر نیرو از تدابیر ویژه این وزارتخانه برای مدیریت مصرف برق در تابستان سال 98 آگاهی داد و اظهار داشت: ادارات دولتی باید مصرف برق خودرا كم كنند. به گزارش ساسان گستر به نقل از صدا و سیما، رضا اردكانیان با یادآوری مصرف بیش از اندازه برق در تابستان سال گذشته، اظهار داشت: تابستان پارسال، پیك مصرف برق به ۵۷ هزار مگاوات رسید كه ۲۳ هزار مگاوات آن، مربوط به وسایل سرمایشی بود. وی ادامه داد: از این مقدار، بیشتر از ۴ هزار مگاوات را دستگاه های سرمایشی در ادارات مصرف كرده بودند؛ بر همین مبنا امسال تدابیر ویژه ای برای كنترل مصرف برق در ادارات خواهیم داشت. وزیر نیرو اظهار داشت: سالانه ۳۰۰ هزار كولر گازی وارد كشور می شود كه ۷۰ درصد آن استاندارد نیست و این نقطه ضعفی در كشور است. منبع: ساسان گستر 1398/03/14 15:26:54 5.0 از 5 امتیاز 4823 تگهای خبر: دستگاه , دولت , گاز , واردات این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط از این تاریخ منتظر تغییر قیمت گوشت باشید! بن بستی در تامین مواد اولیه نداریم کریدورهای جدید فعال شد روغن مورد نیاز کشور تامین شده است مردم نگران نباشند تعرفهٔ گوشیهای بالای 900 یورو به 30 درصد رسید نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۴