معاون وزیر اقتصاد: درآمد فروش اموال مازاد بانك ها صرف افزایش سرمایه آنها می شود ساسان گستر: معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، هر مقدار كه از اموال و دارایی های مازاد بانك ها به فروش برسد، صرف افزایش سرمایه آنها می شود. به گزارش ساسان گستر به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، محمد علی دهقان طی سخنانی درباب فروش دارایی ها و اموال مازاد بانك ها، گفت: در سال های گذشته بخش قابل توجهی از دارایی های مازاد بانك ها مربوط به املاك و مستغلات بوده كه به سبب وجود ركود در بازار مسكن، فروش آنها سخت شده بود. وی افزود: از سال قبل با عنایت به رونق یافتن بازار املاك، فضا برای فروش این اموال فراهم و تسهیل شده است. بر اساس قانون و به منظور رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی كشور، بانك ها ملزم به فروش اموال و دارایی های مازاد خود هستند. منبع: ساسان گستر 1398/04/16 23:22:50 5.0 از 5 امتیاز 4422 تگهای خبر: بازار , بانك , تولید , فروش این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط قیمت جدید طلا و سکه امروز 6 تیرماه 1405 قیمت طلا و سکه در انتها نخستین هفته تابستان 1405 از این تاریخ منتظر تغییر قیمت گوشت باشید! بهمن موتور ۶ محصول خودرا به مزایده می گذارد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۳