مدیركل دفتر تنظیم مقررات سازمان مالیات:

پزشكان باید از آغاز مهر كارتخوان نصب كنند، تخلف را گزارش دهید

پزشكان باید از آغاز مهر كارتخوان نصب كنند، تخلف را گزارش دهید به گزارش ساسان گستر مدیركل دفتر تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینكه پزشكان باید از شروع مهر كارتخوان نصب كنند، اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف، مراتب را به شماره تماس ۱۵۲۶ اطلاع دهند.



به گزارش ساسان گستر به نقل از سازمان امور مالیاتی، علی رستم پور با اشاره به لزوم عمل به تكالیف قانونی از جانب مؤدیان عنوان كرد: صاحبان مشاغل مذكور از آغاز مهر ماه ملزم به نصب و استفاده از پایانه فروش هستند و در صورت عدم نصب و استفاده، مشمول جریمه خواهند شد.
مدیركل دفتر تنظیم مقررات و برون سپاری سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: بر مبنای بند (ی) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۸، صاحبان مشاغل پزشكی، پیراپزشكی، داروسازی و دامپزشكی مكلف به استفاده از پایانه فروشگاهی از آغاز سال ۱۳۹۸ جاری بوده اند.
وی تصریح كرد: با عنایت به اینكه مبارزه با فرار مالیاتی از برنامه های كلیدی این سازمان به حساب می آید و كلیه اركان نظام هم بر جدیت برخورد با مصادیق فرار مالیاتی اجماع دارند؛ بنابراین از تمامی ظرفیت های قانونی در جهت برخورد قاطع با مرتكبان فرار مالیاتی استفاده خواهد شد.
رستم پور همینطور با اشاره به ماده ۲۷۴ قانون مالیات های مستقیم كه موارد جرم مالیاتی را مشخص و مجازات‎های خاصی را هم برای مرتكبان آن در نظر گرفته، خاطرنشان كرد: بدیهی است در صورت شناسایی موارد مربوط به فرار مالیاتی یا اطلاع رسانی شهروندان در این خصوص، با مرتكبان فرار مالیاتی برابر قانون برخورد خواهد شد و اصل بر اجرای قانون از جانب تمامی افراد جامعه و تحقق عدالت مالیاتی است.
وی خاطرنشان كرد: شهروندان در صورت رفتن به محل كار صاحبان مشاغل مذكور و عدم نصب و استفاده آنان از پایانه فروش، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۲۶ به سازمان امور مالیاتی كشور اطلاع دهند.


منبع:

1398/06/24
15:35:17
5.0 از 5 امتیاز
4184
تگهای خبر: ارز , فروش
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات