اعزام تیم های تعمیراتی، تاسیساتی و جوشكاری به سیستان و بلوچستان

اعزام تیم های تعمیراتی، تاسیساتی و جوشكاری به سیستان و بلوچستان ساسان گستر: تیم های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور برای تعمیر لوازم خانگی، تعمیر پمپ های كشاورزی، تأسیسات، مكانیك خودرو و جوشكاری به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند.



به گزارش ساسان گستر به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور، در امتداد بهره گیری از ظرفیت مهارتی و تجهیزات سازمان برای امداد رسانی به مناطق سیل زده، از طرف ستاد مدیریت حوادث بحران سازمان، تیم های امدادی و تعمیراتی در چارچوب تعمیر لوازم خانگی، جوشكاری، تأسیسات و مكانیك خودرو، تعمیر موتورها و پمپ چاه های كشاورزی به مناطق سیل زده اعزام شد.
بنا بر این گزارش، جمع آوری و توزیع اقلام مورد نیاز هم وطنان سیل زده بوسیله خیرین در شهرستان های چابهار و نیك شهر و كنارك در اولین روزهای وقوع سیل و ارسال به منطقه، اعزام همكاران و مربیان شهرستان های حادثه دیده بمنظور امدادرسانی به سیل زدگان نیز توسط كاركنان اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان انجام شد.
همچنین ۳ مركز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های چابهار، نیك شهر و كنارك به قرارگاه مركزی امدادرسانی اختصاص داده شدند.
طبق این گزارش، قسمتی از كمك های غیر نقدی كاركنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور در دو بخش دولتی و خصوصی نیز شامل: آب معدنی، به تعداد ۲۱ هزار بسته آب معدنی (یك و نیم لیتری) و چهار كامیونت شامل: دوغ، پنیر، كشك، نان، آب میوه، حلوا شكری، پوشاك، برنج، روغن، خرما، انواع كنسرو، تن ماهی، ۱۰ هزار تخته پتو، دو كامیونت پوشاك، لوازم شوینده و بهداشتی و شیر خشك به مناطق سیل زده ارسال شده است.
پخت روزانه ۱۲۰۰ پرس غذای گرم و توزیع در میان هم وطنان سیل زده و جمع آوری مبلغ دو میلیارد ریال كمك نقدی توسط همكاران سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور، بخش دیگر از اقدامات این سازمان بوده است.
بر اساس دستور علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور، ارائه خدمات فنی به هم وطنان سیل زده ادامه خواهد داشت.


منبع:

1398/11/13
08:16:49
5.0 از 5 امتیاز
4285
تگهای خبر: توزیع , خدمات , دولت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات