سخنگوی گمرك ایران: فعالیت تجاری مرز پرویز خان بعد از یك روز توقف از سر گرفته شد به گزارش ساسان گستر سخنگوی گمرك ایران اعلام نمود با آخر اعتصاب رانندگان عراقی، از بامداد امروز، گمرك مرزی ˮپرویزخانˮ فعالیت تجاری خویش را باردیگر شروع كرد. به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، روز گذشته رانندگان عراقی، در اعتراض به مسؤلان مرزی عراق، اعتصاب كرده بودند و چون جابجایی كالا به كشور عراق با روش ترانشیپ منت یعنی انتقال كالا از كامیونی به كامیون دیگر صورت می گیرد (تخلیه از كامیون ایرانی به كامیون عراقی برای مقاصد كشور عراق) ازاین رو ۷۰۰ كامیون ایرانی و همین تعداد در آن سوی مرز معطل مانده بودند. منبع: ساسان گستر 1399/01/26 18:41:20 5.0 از 5 امتیاز 3319 تگهای خبر: كالا , گمرك این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بن بستی در تامین مواد اولیه نداریم کریدورهای جدید فعال شد تعرفهٔ گوشیهای بالای 900 یورو به 30 درصد رسید قیمت جدید گوشت مرغ امروز 15 اردیبهشت 1405 پایان پنجمین جلسه بررسی لایحه بودجه 1405 نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳