یك مقام مسئول:

داروخانه ها عرضه ماسك بانرخ مصوب را در سامانه جامع تجارت ثبت كنند

داروخانه ها عرضه ماسك بانرخ مصوب را در سامانه جامع تجارت ثبت كنند به گزارش ساسان گستر دبیر كارگروه مقابله با كرونا وزارت صمت اظهار داشت: داروخانه ها عرضه ماسك با نرخ مصوب را در سامانه جامع تجارت ثبت كنند.


به گزارش ساسان گستر به نقل از وزارت صمت، دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت اظهار داشت: طبق بخشنامه به سازمان های صمت استان ها، کلیه واحدهای تولید مواد اولیه ماسک، تولیدکنندگان ماسک صنعتی و کارگاهی، شرکت های پخش، فروشگاه های زنجیره ای و مجازی، داروخانه ها، خرده فروشان موظفند فرایندهای در رابطه با تولید یا عرضه ماسک را در سامانه جامع تجارت یا سامانه ussd ثبت نمایند.
جمشید گلپور با اشاره به تولید گسترده روزانه ماسک در کشور و نظارت های ویژه در این عرصه اضافه کرد: عدم درج اطلاعات تولید و فروش منجر به قطع سهمیه واحد متخلف و به منزله عرضه خارج از شبکه و قاچاق تلقی می شود.
رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت همینطور از واحدهای توزیعی کشور خواست، که اسناد مالی معتبر خرید ماسک را جهت کنترل و نظارت بر شبکه های توزیع نگهداری نمایند و در صورت خرید بالاتر از قیمت مصوب، مدارک را در اختیار سازمان صمت استان قرار دهند.


منبع:

1399/05/13
12:09:22
5.0 از 5 امتیاز
1994
تگهای خبر: تجارت , توزیع , تولید , شركت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات