پهلوگیری دو كشتی كالای اساسی در بندر چابهار معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دو فروند کشتی حامل کالاهای اساسی ذرت و برنج در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری کرد. به گزارش ساسان گستر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حسین شهدادی ضمن اشاره به پهلوگیری دو کشتی کالای اساسی در بندر چابهار، اظهار داشت: این کشتی ها حامل ۶۷ هزار تن ذرت فله و کشتی ۲۷ هزارتنی برنج کیسه ای است که در بندر شهید بهشتی پهلوگیری و بلافاصله عملیات تخلیه آن شروع شد. معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به فرایند ترخیص و خروج مطلوب کالاها از بندر چابهار خاطرنشان کرد: خوشبختانه با زیرساخت ها و تجهیزات مناسب برای پهلودهی، تخلیه و بارگیری انواع کشتی ها، کالاها با رویه های گمرکی و بدون رسوب به مقاصد مورد نظر حمل خواهد شد. 1400/03/23 09:44:39 5.0 از 5 امتیاز 664 تگهای خبر: بارگیری , كالا , گمرك این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بن بستی در تامین مواد اولیه نداریم کریدورهای جدید فعال شد تعرفهٔ گوشیهای بالای 900 یورو به 30 درصد رسید قیمت جدید گوشت مرغ امروز 15 اردیبهشت 1405 پایان پنجمین جلسه بررسی لایحه بودجه 1405 نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۵