صندوق توسعه ملی شش هزار میلیارد تومان در بورس سرمایه گذاری می کند به گزارش ساسان گستر، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: صندوق توسعه ملی تا انتهای سال شش هزار میلیارد تومان بوسیله صندوق تثبیت بازار در بورس سرمایه گذاری می نماید به گزارش ساسان گستر به نقل از فارس، مجید عشقی امروز در حاشیه همایش گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در سازمان بورس در جمع خبرنگاران اعلام نمود: صندوق توسعه ملی در هفته های قبل هزار میلیارد تومان بوسیله صندوق تثبیت بازار در بورس سرمایه گذاری کرد و تا انتهای سال 6 هزار میلیارد تومان بوسیله صندوق تثبیت بازار در بورس سرمایه گذاری می نماید. عشقی همین طور در مورد این که بورس استانبول در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی مقابل غزه تعطیل شده است، اظهار داشت: ما چنین مسأله ای را در دستور نداریم و باید شورای عالی بورس دراین زمینه بررسی و تصمیم گیری کند. رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد با اهمیت ترین دلیل ریزش بازار در ایام اخیر اظهار داشت: ریسک های سیاسی منطقه از فاکتورهای مهم ریزش بازار بوده است. وی همین طور در مورد معاملاتی شدن سهام عدالت اظهار داشت: هنوز این مسأله تصویب نشده و در دستور کار شورای عالی بورس هم نیست، مرجع تصمیم گیری در مورد معاملاتی شدن سهام عدالت شورای عالی بورس است. منبع: ساسان گستر 1402/08/06 14:21:47 5.0 از 5 امتیاز 445 تگهای خبر: بازار , سرمایه گذاری , سهام این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط قیمت جدید طلا و سکه امروز 6 تیرماه 1405 قیمت طلا و سکه در انتها نخستین هفته تابستان 1405 از این تاریخ منتظر تغییر قیمت گوشت باشید! بهمن موتور ۶ محصول خودرا به مزایده می گذارد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۱