اعطای نشان عالی مدیر سال ۱۳۹۶ به مدیرعامل بانك پاسارگاد

اعطای نشان عالی مدیر سال ۱۳۹۶ به مدیرعامل بانك پاسارگاد ساسان گستر: در سومین اجلاس مدیران نمونه كشور، نشان عالی مدیر سال، به پاس چهار دهه خدمات برجسته و پایدار در نظام بانكداری و اقتصادی، به آقای دكتر مجید قاسمی مدیر عامل بانك پاسارگاد اعطا شد.



به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، بزرگترین گردهمایی مدیران نمونه كشوری در سال پشتیبانی از كالای ایرانی، با حضور مسؤولان دستگاه های اجرایی، استادان دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی، مدیران ارشد و كارشناسان سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی، با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت ایرانی اسلامی و عدالت اجتماعی در جامعه و تاكید بر نقش مدیریت در بهبود فضای كسب و كار، در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، در محل مركز همایش های وزارت كشور برگزار گردید.
در این مراسم، با اهدای لوح و نشان عالی مدیر سال، به پاس چهار دهه خدمات برجسته و پایدار در نظام بانكداری و اقتصادی، از آقای دكتر مجید قاسمی مدیرعامل بانك پاسارگاد تقدیر گردید.
گفتنی است سخنرانی مسئولان و مقامات عالی كشور در حوزه مدیریت اسلامی، عرضه آخرین روش های نوین مدیریتی در حوزه اقتصاد مقاومتی و نشست های تخصصی و آموزشی از دیگر برنامه های این اجلاس بود.

1397/02/09
23:42:30
5.0 از 5 امتیاز
4553
تگهای خبر: بانك , خدمات , دولت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات