واردات و صادرات در گمرك اینچه برون

واردات و صادرات در گمرك اینچه برون به گزارش ساسان گستر، به نقل از تسنیم مدیر پایانه مرزی اینچه‌برون در استان گلستان اظهار داشت: با وجود كاهش واردات و صادرات در دو ماهه اخیر امسال، تردد ناوگان ترك از پایانه مرزی اینچه‌برون افزایش یافته است.


محسن عامریون اظهار داشت: در این مدت از پایانه مرزی اینچه‌برون شاهد خروج بیش از 7 درصد و ورود حدود 23 درصد ناوگان ترك بوده‌ایم.
 
وی ادامه داد: پایانه مرزی اینچه برون با توجه به پروتكل‌های فی مابین با كشور تركمنستان و ایجاد بسترسازی زیرساخت‌های لازم و بهره‌گیری مناسب از امكانات موجود، آمادگی رتق و فتق و ساماندهی تردد تا 140 دستگاه ورود و 140 دستگاه خروج را در روز دارد.
 
به گفته عامریون، این مساله می‌تواند تاثیرات بسزایی در اشتغال منطقه و اقتصاد استان ایجاد كند اما در حال حاضر به علت ركود حاكم بر كشورهای مقصد به خصوص تركمنستان و برخی عوامل داخلی نسبت به سال‌های 93 و 94 شاهد كاهش تردد از این پایانه بوده‌ایم.
 
وی اظهار كرد: كه رفع این ركود و رسیدن به نقطه مورد نظر همكاری و همدلی دیگر دستگاه‌های استانی و متولیان امر كشوری را می‌طلبد.
 
مدیر پایانه مرزی اینچه برون به مكانیزه شدن نوبت دهی در پاركینگ ناوگان ورودی و محوطه‌سازی و به روزرسانی خدمات و تاسیسات در پایانه مرزی بعنوان اقدامی از سال 95 تاكنون اشاره كرد.
 
عامریون اظهار كرد: اینچه‌برون به عنوان مركز بخش داشلی برون شهرستان گنبدكاووس در شرق گلستان و در همسایگی جمهوری تركمنستان واقع است، 80 كیلومتر با گنبدكاووس و نیز حدود 70 كیلومتر با گرگان مركز استان فاصله دارد.
 
اینچه‌برون كه گاهی به آن مرز پُل هم گفته می شود یك نقطه مهم اتصال و آمد و شد مرزی بین ایران و جمهوری تركمنستان است كه بیش از 22 سال قبل و در سال 1371 فعال شد.
1396/04/20
18:17:17
5.0 از 5 امتیاز
4754
تگهای خبر: گمرك , صادرات , واردات
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات