نماینده ورامین، پیشوا و قرچك در مجلس:

مشكلات مالیات بر ارزش افزوده مشاوران املاك حل می گردد

مشكلات مالیات بر ارزش افزوده مشاوران املاك حل می گردد ورامین- نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچك در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشكلات مالیات بر ارزش افزوده مشاوران املاك با امضای توافق نامه ای برپایه قوانین موجود حل می گردد.



به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی، شامگاه یكشنبه در دیدار با ابوطالب شیركوند، علیرضا حیدری و سعید اشرف رؤسای اتحادیه های املاك شهرستان های ورامین، قرچك و پیشوا به همراه عبدالله بهرامی نماینده اتحادیه ورامین در امور مالیاتی طی سخنانی اظهار داشت: با عنایت به این كه در لایحه بودجه سال ۹۶ موارد مهمی در مورد كاهش یا تخفیف مالیاتی برای صنوف پیش بینی شده است، ترتیبی برای پیگیری این مورد مهم و اجرایی شدن آن اتخاذ خواهد شد.
وی تاكید كرد: مشكلات «مالیات بر ارزش افزوده» مشاوران املاك با امضای توافق نامه ای برپایه قوانین موجود، حل می گردد.
نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچك در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این توافق نامه بعد از جلسه بنده با تقوی نژاد مدیر امور مالیاتی كشور، با حضور نوری رئیس سازمان مالیاتی و قربانی مدیركل ارزش افزوده استان تهران، رؤسای اتحادیه املاك سه شهرستان ورامین، قرچك و پیشوا به همراه بنده امضا می شود، تا مشاوران املاك این شهرستانها دچار مشكل و ضرر و زیان نشوند.
در ابتدای این دیدار رئیس اتحادیه املاك شهرستان ورامین هم طی سخنانی بزرگ ترین معضل این روزهای بنگاه های ملكی را «مالیات بر ارزش افزوده» دانست و تصریح كرد: معوقه هایی كه اداره امور مالیاتی برای بنگاه ها در نظر گرفته، منصفانه نیست.
ابوطالب شیركوند ادامه داد: اگر این قانون عملیاتی شود، مشاوران املاك شهرها كه در سال های ۹۰ تا ۹۶ دوران ركود بازار مسكن را پشت سر گذاشته اند، متضرر می شوند و از آن مهم تر این كه مشاوران املاك روستاها توان پرداخت چنین مالیاتی را به هیچ وجه ندارند.
رئیس اتحادیه املاك شهرستان ورامین افزود: نكته دیگر به ماده ۱۶۹ بر می گردد كه مربوط به جرائم مالیاتی است و قانون به سازمان امور مالیاتی اختیار داده كه كل یا بخشی از جرائم را ببخشد كه این مورد هم باید اجرایی شود تا بار مالیاتی زیادی بر دوش مشاوران املاك نباشد.
 

1396/09/12
23:53:08
5.0 از 5 امتیاز
4741
تگهای خبر: خدمات
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات