پیشگامی موسسه اعتباری نور در عرضه خدمات متنوع

پیشگامی موسسه اعتباری نور در عرضه خدمات متنوع ساسان گستر: بازار مالی، بازار رسمی و سازمان یافته ای است كه در آن عملیات انتقال وجوه از افراد و واحدهایی كه با مازاد منابع مالی مواجهند به افراد و واحدهای متقاضی منابع صورت می گیرد.



به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پویایی و خلاقیت از خصوصیت های عمده بازارهای مالی است و هر روز بنا به ضرورت ابزارهای مالی جدیدی طراحی و عرضه می گردد. سرمایه گذاران هم با عنایت به توان مالی، میزان انتظار از منافع آتی سرمایه گذاری و میزان ریسك پذیری شان، مناسب ترین گزینه را انتخاب می كنند.
در هر نظام اقتصادی بخش های مالی و حقیقی بعنوان مكمل یكدیگر عمل می كنند. عدم كارآیی هریك، ناكارآیی دیگری را به دنبال دارد. در كشورهای توسعه یافته، بخش های مالی و حقیقی ارتباط معنا داری با یكدیگر دارند به خصوص بخشی از فعالیت های مالی كه به تجهیز منابع و هدایت آن به سمت طرح های سرمایه گذاری می پردازد، تاثیر بسزایی در رشد بخش حقیقی دارد. دستیابی به رشد بلندمدت و مداوم اقتصادی، نیازمند تجهیز و تخصیص بهینه منابع در سطح اقتصاد ملی است و این مهم بدون كمك بازارهای مالی به سهولت امكان پذیر نیست.
اشخاص حقوقی كه در بازار پول مشغول به فعالیت هستند، نهادهای مالی بانكی (بانك های تجاری و تخصصی) و نهادهای مالی غیر بانكی (موسسات مالی و اعتباری و... ) هستند. این نهادها در حقیقت بار اصلی نظام مالی را بردوش می كشند و نقش تعیین كننده ای در هدایت منابع به سمت تولید و تولید ارزش افزوده در اقتصاد دارند. در واقع آنها با فعالیت های بی وقفه خود در تجهیز منابع مالی كوتاه مدت و بلندمدت (پس اندازهای خرد اشخاص) در پایین آوردن خطر سرمایه گذاری، تخصیص بهینه منابع، كاهش هزینه های معاملاتی و در نهایت رشد و رونق اقتصادی كشور نقش اساسی ایفا می كنند.
موسسه اعتباری نور به مانند دیگر موسسات مجاز و بعنوان موسسه پیشرو در عرضه این خدمات و بعنوان یك نهاد مالی غیر بانكی، موسساتی هستند كه بعنوان واسطه وجوه در بازارهای مالی به فعالیت طبق آیین نامه مقررات تاسیس و نحوه فعالیت موسسات مالی و اعتباری، این موسسات با استفاده از جذب انواع سپرده های مجاز بانكی و استفاده از سایر ابزارهای مالی به تجهیز منابع مبادرت نموده و این منابع را به اعطای تسهیلات اعتباری اختصاص داده یا به هر نحو دیگری بنا به تشخیص بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران و در چارچوب قانون، آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی عملیات بانكی بدون ربا واسط بین عرضه كنندگان و متقاضیان منابع مالی می شوند.
برخی از فعالیت ها و خدماتی كه موسسات اعتباری نور عرضه ارائه می كند، عبارتند از:
۱ -تامین مالی و وام دهی تجاری در بخش تولید:
-تامین مالی در مقابل به وثیقه گرفتن دارایی های قابل وصول؛
-تامین مالی با استفاده از وام دهی تجاری؛
-تامین سرمایه برای آغاز كارهای تولیدی؛
-فعالیت در امر پیش خرید محصولات.
۲ - عرضه خدمات نوین بانكی به مشتریان
- صدور كارت اعتباری و بدهی؛
- تسهیل نقل و انتقال وجوه با استفاده از ابزارهای الكترونیك (اینترنت، تلفن و... )
۳ - فعالیت در امور سرمایه گذاری
-مشاركت مستقیم در سرمایه گذاری ها
- تشكیل صندوق های مشترك سرمایه گذاری و...
توانگری مالی، شفافیت معاملات و اطلاعات موسسه اعتباری نور و در یك كلمه قابل تكیه بودن اطلاعات و قدرت مالی آن سبب روزافزونی اعتماد مشتریان به موسسه شده است.

1396/10/06
19:26:29
5.0 از 5 امتیاز
4662
تگهای خبر: بازار , خدمات , سرمایه گذاری
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات