بهمن ماه امسال صورت می گیرد؛

رقابت طرح های بدیع استارتاپی در حوزه بلاكچین و رمز ارزها

رقابت طرح های بدیع استارتاپی در حوزه بلاكچین و رمز ارزها ساسان گستر: طرح های بدیع استارتاپ ها و تیم های ایده پرداز در حوزه های در رابطه با محورهای همایش شامل پرداخت، بلاكچین، رمز ارزها، تحول دیجیتال و سایر حوزه های در رابطه با صنعت مالی-بانكی به رقابت می پردازند.


به گزارش ساسان گستر به نقل از شركت خدمات انفورماتیك، دومین دوره رویداد نواندیشان فناوری های مالی همزمان با هشتمین همایش بانكداری الكترونیك و نظام های پرداخت، طی روزهای ۹ و ۱۰ بهمن ماه با حضور فعالان استارتاپی كشور در تهران برگزار می گردد.
شركت خدمات انفورماتیك بعنوان تنها حامی دومین دوره رویداد نواندیشان فناوری های مالی با همكاری پژوهشكده پولی و بانكی، میزبان طرح های بدیع استارتاپ ها و تیم های ایده پرداز در حوزه های در رابطه با محورهای همایش شامل پرداخت، بلاكچین، رمز ارزها، تحول دیجیتال و سایر حوزه های در رابطه با صنعت مالی - بانكی است.
پس از بررسی اولیه طرح ها، از تیم های منتخب برای ارزیابی در مرحله نهایی دعوت خواهد شد تا ضمن حضور بلاعوض در فضای نمایشگاهی تخصیص یافته در بزرگترین رویداد سالانه صنعت بانكداری و پرداخت كشور، از امكان نمایش ایده، طرح و محصولات خود به هزاران بازدیدكننده فعال در صنعت بانكداری و پرداخت طی روزهای برگزاری این رویداد بهره مند شوند.
گروه های مورد ارزیابی را صاحبان ایده، دارندگان طرح كسب و كار و MVP و طرح های تجاری سازی شده در چارچوب شركت های نوپا، شامل میشوند و هر تیم حداكثر می تواند در یكی از سه گروه یاد شده ثبت نام كند. ایده‏ها و موضوعاتی كه در رابطه با محورهای هشتمین همایش بانكداری الكترونیك و نظام‏های پرداخت باشند؛ در اولویت ارزیابی قرار دارند.
مواردی از قبیل مزیت رقابتی طرح، میزان نوآوری، عدم حضور در رویدادهای مشابه یا رویداد دوره گذشته، تطابق با نیاز بازار، توجه به چالش های امنیتی، تطابق با قوانین رگولاتوری حوزه عملكرد و پتانسیل درآمدزایی طرح از اهم شاخص‏های ارزیابی خواهند بود. متقاضیان علاقه مند میتوانند تا اختتام روز دوشنبه ۱۰ دی ماه بامراجعه به وبگاه، شركت خدمات انفورماتیك علاوه بر دریافت اطلاعات تكمیلی در این خصوص، تكمیل فرم های مربوطه و بارگذاری اطلاعات، مبادرت به ثبت نام كنند.


1397/10/01
23:24:56
5.0 از 5 امتیاز
4579
تگهای خبر: ارز , بازار , بانك , حامی
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات