آمریكا سومین سرمایه گذار بزرگ خارجی در روسیه

آمریكا سومین سرمایه گذار بزرگ خارجی در روسیه به گزارش ساسان گستر مدیر صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه گفت امریكا پارسال سومین سرمایه گذار بزرگ خارجی در روسیه بوده است.


به گزارش ساسان گستر به نقل از اسپوتنیك، كریل دیمیتریف، مدیر صندوق سرمایه گذاری مستقیم خارجی روسیه در سخنرانی خود در اجلاس اقتصادی داووس گفت آمریكا تا آخر سال ۲۰۱۸ بعد از چین و آلمان به سومین سرمایه گذار بزرگ خارجی در روسیه تبدیل گشته است. پیشتر الكس رودزیانكو، رئیس اتاق بازرگانی مشترك روسیه و آمریكا گفته بود علیرغم افزایش تحریم های وزارت خزانه داری آمریكا، حضور شركت های این كشور در بازار روسیه كاهش قابل ملاحظه ای نداشته است و آنها بازار روسیه را ترك نكرده اند.

به قول شبكه خبری راشا تودی، بیشترین سرمایه گذاری خارجی در روسیه در شهر مسكو صورت می گیرد به گونه ای كه حدود نیمی از سرمایه خارجی روانه این شهر می شود. ولادمیر یفیموف - رئیس مؤسسه سیاست اقتصادی و توسعه - اظهار داشت: پایتخت روسیه موفق شده است جایگاه خویش را در میان مقاصد جذاب سرمایه گذاری اروپایی ارتقا دهد. وی در توضیح علل موفقیت مسكو در جذب سرمایه گذار خارجی اظهار داشت: در نتیجه برنامه پشتیبانی از سرمایه گذاری، مسكو موفق شده است به جمع ابر شهرهای اروپایی با تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاران خارجی بپیوندد.

تا آخر سال ۲۰۱۷، چین، قبرس، لوكزامبورگ، آمریكا، هلند، ایرلند، انگلیس و آلمان از بزرگ ترین سرمایه گذاران خارجی در روسیه بوده اند. هم چنین بیشترین سرمایه خارجی به ترتیب جذب بخش های معدن، تولید، تعمیر و تولید وسایل نقلیه، خدمات مالی و بیمه ای و املاك شده است.




1397/11/08
16:16:28
5.0 از 5 امتیاز
4394
تگهای خبر: آمریكا , بازار , بازرگانی , تسهیلات
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات