رئیس اتاق مشترك ایران و عمان خبر داد:

صادرات ایران به عمان افزایش می یابد

صادرات ایران به عمان افزایش می یابد به گزارش ساسان گستر رئیس اتاق بازرگانی مشترك ایران و عمان اظهار داشت: حجم مبادلات تجاری ایران و عمان با راه اندازی خط كشتیرانی خرمشهر به عمان به پنج میلیارد دلار می رسد.



به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، محسن ضرابی عصر امروز در آئین گشایش اولین خط مستقیم كشتیرانی خرمشهر به عمان در جمع خبرنگاران در اداره بندر خرمشهر اظهار نمود: حجم مبادلات تجاری ایران به عمان در سال ۹۲، ۱۴۸ میلیون دلار بوده كه تا سال ۹۵ با فراهم سازی زیرساخت ها این میزان به ۵۴۰ میلیون افزایش پیدا كرد.
وی، راه اندازی خط دریایی مستقیم خرمشهر به عمان را بعنوان اقدامی تكمیل كننده در جهت ارتقای سطح مبادلات تجاری میان دو كشور ایران و عمان خواند و بعد از افتتاح خط كشتیرانی خرمشهر به صحار عمران، دو خط كشتیرانی از چابهار و بوشهر به بندر صحار هم در دستور كار اتاق مشترك ایران و عمان قرار دارد كه با افزایش این راه های ارتباطی می توان پیش بنی كرد میران فعلی حجم مبادلات تجاری به پنج میلیارد دلار افزایش یابد.
رئیس اتاق مشترك ایران و عمان، كشور عمان را بعنوان مقصد مناسب صادرات ایران اعلام نمود و از فراهم بودن امكان ثبت شركت، راحتی در دریافت روادید و روابط بانكی مناسب در عمان بعنوان مؤلفه های مناسب افزایش تبادلات تجاری ایران با این كشور یاد كرد.
وی، برقراری ارتباط با بانك های سراسر جهان با استفاده از كشور عمان را بعنوان یكی از مهم ترین خصوصیت های افزایش تعاملات با این كشور دانست و توضیح داد: روابط بانكی میان كشور ایران و عمان برقرار است و این امكان وجود دارد كه با استفاده از بانك ایران با بانك عمان و با استفاده از بانك عمان با سراسر دنیا ارتباط بانكی داشت.
 

1396/10/09
22:51:34
5.0 از 5 امتیاز
4918
تگهای خبر: صادرات , بانك , تعاملات , بازرگانی
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات