رئیس كل بانك مركزی:

فشارهای اقتصادی دشمن را خنثی می نماییم

فشارهای اقتصادی دشمن را خنثی می نماییم به گزارش ساسان گستر رئیس كل بانك مركزی اظهار داشت: اگر توطئه های آمریكا را در فشارهای اقتصادی خنثی نماییم، بهترین كار برای ادامه راه سردار سلیمانی خواهد بود.



به گزارش ساسان گستر به نقل از صدا و سیما، عبدالناصر همتی با حضور در منزل شهید سردار سلیمانی و عرض تسلیت به خانواده این شهید تصریح كرد: شهید سلیمانی محبوب دل ها بود و تلاشهای بسیار زیادی در دوران دفاع مقدس و در احیا مقاومت اسلامی كرد.
رئیس كل بانك مركزی اظهار داشت: این سردار عزیز تلاش بسیار زیادی برای پیشبرد مقاومت اسلامی كرد و هر جا حضور می یافت راهگشا و حلال مشكلات بود.
وی اضافه كرد: مهم ترین مقابله او با دشمن ایستادگی در مقابل فشارهای حداكثری آمریكا ضد انقلاب بود و ما هم كه در بانك مركزی و دیگر فعالیتهای اقتصادی كار می نماییم مكمل تلاشهای ایشان هستیم و باید فشارهای اقتصادی دشمن را خنثی نماییم.
رئیس كل بانك مركزی اظهار داشت: شهید سلیمانی فردی حزبی و جناحی نبود و ظرفیت و جایگاه او بالاتر از جناح بود و روابط بسیار خوبی با بخش های امنیتی، سیاسی و اقتصادی داشت و مهم ترین راه برای ادامه مسیر او مقاومت در مقابل فشارهای حداكثری آمریكا است.
همتی اضافه كرد: انقلاب اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب پیشرفت های بیشتری خواهد نمود و دشمنان نظام و استكبار، چون هیچ چاره ای برای كنترل مقاومت و شهید سلیمانی نداشتند به ترور او روی آوردند و این نشان دهنده عمق ناكامی آنها است.

1398/10/14
21:43:39
5.0 از 5 امتیاز
4083
تگهای خبر: آمریكا , بانك , بانك مركزی
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات