در حاشیه جلسه دولت

همتی: نرخ ارز تعدیل می شود

همتی: نرخ ارز تعدیل می شود ساسان گستر: رئیس بانك مركزی اعلام نمود كه بانك مركزی در بازار حضور دارد و اجازه نوسان زیاد در بازار را نمی دهد. از طرف دیگر تغییرات نرخ ارز ماندگار نیست و بازار تعدیل می شود.


به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، عبدالناصر همتی درانتها جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تشكر و قدردانی از اقدام اخیر سپاه پاسداران در پاسخ موشكی به رفتارهای خصمانه آمریكا اظهار نمود: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشكر می نماییم كه به درخواست حماسه آفرینان كشور و مردم عزیزمان پاسخ مثبت دادند. ان شاءالله در آینده شاهد آثار مثبت این اقتدار جمهوری اسلامی خواهیم بود.
وی در ادامه با تاكید بر حضور بانك مركزی در بازارهای مالی اشاره كرد: اوضاع در بازارهای مالی خوب است و همانطور كه قبلا قول دادیم بانك مركزی در بازار حضور دارد و اجازه نوسان زیاد در بازار را نمی دهد.
وی اضافه كرد: امیدواریم با تدابیری كه در بانك مركزی اتخاذ كردیم و اقداماتی كه در حال انجام می باشد، شاهد ثبات خوب و تعدیل شده نرخ ارز در بازار باشیم.
رییس كل بانك مركزی در ادامه، نوسان اخیر در بازار ارز را ناشی از شوك های سیاسی دانست و اظهار داشت: تغییرات اخیر نرخ ارز در اثر شوك های سیاسی بوده و ماندگار نیست، در صرافی های رسمی نرخ ارز از آن چه در فضای مجازی نوشته می شود بسیار پایین تر است و در حال تامین تقاضای واقعی بوسیله صرافی ها هستیم.
همتی درانتها اشاره كرد: البته آثار شوك های روانی ناشی از تنش های سیاسی در جای خود باقی است اما به تدریج اختتام خواهد یافت و تلاش می نماییم نرخ ارز به ارزش ذاتی خود نزدیك شود.




منبع:

1398/10/18
14:32:33
5.0 از 5 امتیاز
3887
تگهای خبر: آمریكا , ارز , بازار , بانك
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات