پیشنهاد سازمان متولی صندوق های قرض الحسنه برای امهال اقساط

پیشنهاد سازمان متولی صندوق های قرض الحسنه برای امهال اقساط ساسان گستر: سازمان متولی صندوق های قرض الحسنه از این صندوق ها خواست تا علاوه بر اعطای تسهیلات به لطمه دیدگان از كرونا، اقساط تسهیلات جاری را نیز امهال كنند.



به گزارش ساسان گستر به نقل از سازمان اقتصاد اسلامی ایران، عبدالله فرجی مدیرعامل این سازمان درباب مشكلات به وجود آمده برای عده ای از هموطنان در بازپرداخت تسهیلات دریافتی به سبب شرایط حاكم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس كرونا، پیشنهاداتی را به صندوق های قرض الحسنه بیان كرد.
وی اضافه كرد: باتوجه به مشكلاتی كه در اثر شیوع ویروس كرونا ایجاد شده، عده ای از هموطنان گرفتار مشكل اقتصادی و ركود در كسب و كار شده اند؛ بدین سبب ضمن تشكر از اعضای شورای پول و اعتبار در مورد مصوبات آن شورا جهت مساعدت به وام گیرندگان، بدینوسیله به صندوق های قرض الحسنه همكار سفارش می شود حتی الامكان نسبت به پرداخت وام به متقاضیان خصوصاً افرادی كه برای درمان نیاز دارند در اسرع وقت اقدام نموده و اقساط خرداد ماه ۱۳۹۹ وام های قبلی را در صورت عدم پرداخت تمدید و پس از آخرین قسط وام تاریخ آنرا تعیین كنند.
وی تصریح كرد: بدیهی است این سازمان كمافی السابق آمادگی دارد در صورت ضرورت نسبت به تقویت مالی صندوق های همكار اقدام نماید.


منبع:

1398/12/15
23:52:03
5.0 از 5 امتیاز
3394
تگهای خبر: تسهیلات
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات