مقام مسئول خبر داد؛ بندر امیرآباد هاب صادرات قیر شد معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اظهار داشت: برای اولین بار 50 هزار تن قیر با کیفیت مطلوب به یکی از کشورهای حاشیه دریای خزر، صادر می شود. به گزارش ساسان گستر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمدصادق رنگ آور درباره صادرات قیر و با اعلان اینکه بندر امیرآباد از قابلیت های مناسب و مدلهای متنوع جهت صادرات، واردات و ترانزیت فرآورده های نفتی برخوردار است، اضافه کرد: بخش اول محموله صادراتی قیر به میزان یک هزار و ۸۰۰ تن توسط ۴ دستگاه واگن و ۶۸ دستگاه کامیون از تهران وارد بندر امیرآباد شد که بوسیله کشتی به کشورهای حاشیه دریای خزر صادر می شود. وی خاصیت بارز صادرات قیر از بندر امیرآباد را حمل و نقل ترکیبی آن دانست و اشاره کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا آخر سال این حجم از صادرات قیر از بندر امیرآباد به ۵۰ هزار تن خواهد رسید. معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اشاره کرد: با بهره بردن مناسب از ظرفیت های ریلی و قرارگیری در راه بین المللی کریدور شمال-جنوب بندر امیرآباد سهم به سزایی را در تامین قیر کشورهای آسیای میانه و بازار قیر دنیا خواهد داشت. 1399/09/16 13:06:07 5.0 از 5 امتیاز 1148 تگهای خبر: ارز , بازار , ترانزیت , دستگاه این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط قیمت جدید طلا و سکه امروز 6 تیرماه 1405 قیمت طلا و سکه در انتها نخستین هفته تابستان 1405 از این تاریخ منتظر تغییر قیمت گوشت باشید! بهمن موتور ۶ محصول خودرا به مزایده می گذارد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۱