اعضای کمیته تعیین مدیران عامل بانکها منصوب شدند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی اعضای کمیته انتصابات بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی را منصوب نمود. به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، احسان خاندوزی در این حکم، عباس معمارنژاد، علی صالح آبادی، محمدرضا فرزین، علی نظامی و مهدی اسماعیلی را بعنوان ۵ عضو کمیته تعیین مدیران عامل بانکها برگزید. در متن حکم خاندوزی آمده است: «نظر به ضرورت شایسته گزینی برای اداره امور بانکهای تحت مدیریت دولت و مأموریت های تحول گرا و مهمی که دولت سیزدهم برای سیستم بانکی در نظر گرفته است، بدین وسیله جناب عالی بعنوان «عضو کمیته انتصابات بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی» منصوب می شوید. در این ارتباط تسریع در عرضه لیست مدیران ذی صلاح بانکی و تعیین شاخص و معیارهای ارزیابی عملکرد افراد پیشنهادی باعث امتنان خواهد بود.» منبع: ساسان گستر 1400/06/31 12:05:46 5.0 از 5 امتیاز 447 تگهای خبر: ارز , بانك , دولت این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط از این تاریخ منتظر تغییر قیمت گوشت باشید! اعلام قیمت جدید دام زنده مرغ بالاخره ارزان گردید آخرین خبر از بازار حبوبات در آستانه محرم نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۵