تندیس زرین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی برای بانك انصار

تندیس زرین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی برای بانك انصار ساسان گستر: در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی، بانك انصار تندیس زرین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی را به دست آورد.



به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، و به نقل از اداره كل روابط عمومی و تبلیغات بانك انصار، در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی كه با حضور فعالان حوزه كسب وكار، بانك ها و حمایت ستادعلمی وفناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف در سالن جابر ابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، بانك انصار با عرضه نرم افزار موبایلی افتتاح سپرده قرض الحسنه بدون حضور مشتری در شعبه، موفق به كسب تندیس زرین این جشنواره شد.
طبق اعلام معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در جشنواره مذكور كه با مشاركت بانك های كشور، سازمان ها و شركت ها در رقابتی تنگاتنگ برگزار می شود، بیش از ۱۶۰ محصول و ایده نوآورانه از جانب شركت ها عرضه شد كه تنها تعداد ۱۵ محصول برگزیده شدند و به آنان جوایز اهداء شد.

براساس این گزارش، این جشنواره گونه ای كلینیك نوآوری محصول برپایه یك نظام پیشرفته و كاربردی ارزیابی و عارضه یابی فرآیندهای نوآوری محصول سازمانی به شمارمی آید كه درآن، ضمن بررسی بلوغ فرآیندهای نوآوری به بررسی خروجی های مدل نوآوری در قالب محصولات نوآورانه و جدید سازمان پرداخته و با مقایسه شرایط موجود و شرایط ایده آل و تحلیل شكاف موجود، به عرضه پیشنهادها، بهبود فرآیند نوآوری محصول در سازمان ها و شركت ها و بانك ها می پردازد.
روابط عمومی و تبلیغات بانك انصار همینطور اعلام نمود شرایط حضور و ارزیابی محصول، از بررسی و انتخاب محصولات برتر و نوآور توسط داوران جشنواره و مرحله تكمیل فرم خوداظهاری توسط بانك، ارزیابی حضوری توسط ارزیابان حرفه ای دبیرخانه و در نهایت دریافت نظرات و تصویب نتایج در كمیته علمی و شورای سیاستگذاری جشنواره صورت پذیرفت.
شایان ذكر است كه بانك انصار در سال قبل هم با معرفی ۲ محصول طرح حاتم و نرم افزار پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی با استفاده از موبایل بانك در این جشنواره شركت كرد و موفق به كسب۲ تندیس زرین آن شد.

1396/11/18
12:55:33
5.0 از 5 امتیاز
4598
تگهای خبر: ارز , بانك , شركت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات