رئیس سازمان توسعه تجارت: سازوکار استفاده از رمزارزها در تجارت خارجی نهایی شد ساسان گستر: رییس سازمان توسعه تجارت ایران از نهایی سازی سازوکار استفاده از رمزارزها در زمینه تجارت خارجی در جلسه کارگروه مشترک ارزی بین وزارت صمت و بانک مرکزی آگاهی داد. به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در توییتی نوشت: در اولین نشست کارگروه مشترک ارزی بین وزارت صمت و بانک مرکزی، موارد ذیل با هدف تسهیل تجارت خارجی مصوب شد: ۱. تصویب امکان رفع تعهد ارزی کلیه صادرکنندگان (غیر از مواد خام) در برابر واردات کلیه کالاهای مجاز ۲. امکان واردات اعتباری کالاهای نیمایی به صورت ۳ ماهه ۳ نهایی سازی سازوکار استفاده از ارزهای دیجیتالی در حوزه تجارت خارجی ۴. تدوین پیش نویس مصوبات کارگروه ماده ۲ با هدف تعیین تکلیف صادرکنندگان بدهکار ارزی باقی مانده از سال ۹۷ منبع: sasangostar.ir 1400/10/17 14:35:35 5.0 از 5 امتیاز 384 تگهای خبر: ارز , بانك , بانك مركزی , تجارت این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط از این تاریخ منتظر تغییر قیمت گوشت باشید! صادرات ۳ محصول کشاورزی آزاد شد اعلام قیمت جدید دام زنده مرغ بالاخره ارزان گردید نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۴