رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد انتقال 102 مصدوم حوادث و سوانح به مراکز درمانی طی 72 ساعت گذشته ساسان گستر: مهدی ولی پور با اشاره به اینکه نیروهای امدادی بعد از ایام نوروز نیز در آماده باش کامل به سر می برند، از انتقال 102 مصدوم سوانح و حوادث مختلف به مراکز درمانی در 72 ساعت گذشته آگاهی داد. به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات در مورد عملیات های انجام شده توسط نیروهای امدادی در ۷۲ ساعت گذشته اظهار داشت: در سه روز گذشته، ۲۲۳ مأموریت توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سرتاسر کشور در حوزه حوادث و سوانح انجام شد. وی ادامه داد: در این عملیات ها به ۲۸۵ نفر امدادرسانی و ۱۵۲ نفر هم در این مأموریت ها نجات یافته و به مناطق امن منتقل شدند. این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به اینکه بعد از ایام نوروز هم نیروهای امدادی در حالت آماده باش در جهت خدمت رسانی به شهروندان هستند، تصریح کرد: ۱۰۲ نفر از مصدومین سوانح و حوادث در ۷۲ ساعت گذشته توسط ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند. ولی پور افزود: به ۷۰ نفر از مصدومین حوادث و سوانح مختلف هم در این زمان خدمات درمانی سرپایی عرضه شده است. رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: ۲۶ مورد عملیات رهاسازی مصدوم در حوادث جاده ای در سه روز گذشته انجام که در این مأموریت های فنی، جان ۳۵ مصدوم نجات داده شد. منبع: ساسان گستر 1401/01/29 20:44:34 5.0 از 5 امتیاز 348 تگهای خبر: خدمات این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط چرا کلایمر یکی از بهترین روش های دسترسی نما در پروژه های ساختمانی است؟ کوپن خرداد این افراد فردا واریز می شود (مبلغ قطعی شارژ خرداد) اعطای گواهی صادرات برای صاحبان حرفه و مهارت هیچ محدودیتی در پروازهای کشور اعمال نشده است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۱