فورد برای کاهش آلایندگی دست به کار شد ساسان گستر: فورد از منابع انرژی تجدیدپذیر برای ساخت وسایل نقلیه در میشیگان استفاده می نماید. به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، شرکت فورد موتور اعلام نمود هر خودرویی که در میشیگان تولید می کند تا سال ۲۰۲۵ با بهره گیری از انرژی خورشیدی و سایر منابع انرژی تجدیدپذیر مونتاژ می شود برای اینکه این خودروساز می خواهد آلایندگی های خودرا کم کند. فورد مستقر در میشیگان قرارداد خرید انرژی های تجدیدپذیر را با شرکت دی تی ئی انرژی(DTE Energy) امضا نموده است که برمبنای آن شرکت برق ۶۵۰ مگاوات انرژی خورشیدی جدید در این ایالت برای خودروساز اضافه خواهدنمود. 1401/05/20 21:31:33 5.0 از 5 امتیاز 430 تگهای خبر: انرژی , تولید , شركت این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط از این تاریخ منتظر تغییر قیمت گوشت باشید! بهمن موتور ۶ محصول خودرا به مزایده می گذارد اعلام قیمت جدید دام زنده مرغ بالاخره ارزان گردید نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۳