چالش جدید خودروسازان در چین ساسان گستر: مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد اظهار نمود که فورد باید برای رونق خودرو های برقی در برند خود برای چین تجدیدنظر کند. به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، جیم فارلی، مدیر عامل شرکت فورد اظهار داشت که شرکت فورد موتور باتوجه به بازار پررونق و فوق رقابتی خودرو های الکتریکی در چین، باید برند خودرا برای بزرگ ترین بازار خودروی جهان تغییر دهد. فارلی به خبرنگاران اظهار داشت: ما باید در مورد توانایی برند فورد در مکانی مانند چین تجدید نظر نماییم. فروش برند فورد در چین در سه ماهه اول کم شد برای اینکه فروش خودرو های الکتریکی و پلاگین هیبریدی به رهبری بی وای دی چین رونق گرفت. فارلی اظهار داشت که تنها برندهای برتر موفق در چین از ابتدا تمام الکتریکی بودند و خودروسازان دولتی نیز در چین برندهای جدیدی برای خودرو های برقی به وجود آورده اند. فارلی افزود که خودروسازان چینی با رقابت شدیدی در بازار برای خودرو های الکتریکی مواجه بودند. منبع: ساسان گستر 1402/02/05 11:19:41 5.0 از 5 امتیاز 327 تگهای خبر: بازار , دولت , شركت , فروش این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بیست و نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شروع به کار کرد دولت ۶۰ همت بدهی پیمانکاران برق را تامین می کند توضیحات سازمان حمایت درباب عدم حذف قیمت گذاری خودرو های وارداتی روایت اولین صعود بزرگ بورس، از فرود سال 1371 تا فراز سال 1375 نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۳