خبر نهایی از ساعت كاری كارمندان؛ ساعت آغاز به کار بدون استثنا ۶صبح است ساسان گستر: ساعت کاری دستگاه های اجرائی، بانک ها، شهرداری ها و سایر نهادهای عمومی، بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، ساعت 6 بامداد شروع می شود. به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، باتوجه به تصویب نامه هیئت وزیران درباب تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت شروع به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است. دستگاه های اجرائی، بانک ها، شهرداری ها و سایر نهادهای عمومی ملزم به رعایت میزان ۴۴ ساعت کار در هفته مطابق با ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری هستند. همچنین به اطلاع می رساند با هدف تسهیل رفت وآمد شهروندان، ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری بوسیله قطار شهری، اتوبوس، تاکسی و همین طور قطارهای حومه ای، متناسب با این تغییر، هماهنگ خواهد شد. در این بازه زمانی ساعت شروع به کار واحدهای ستادی (دستگاه های اجرایی-ملی)، مستقر در شهر تهران شناور نبوده و هماهنگ با تمامی دستگاهها ۶ بامداد است. 1402/03/13 15:44:56 5.0 از 5 امتیاز 364 تگهای خبر: انرژی , بانك , خدمات , دستگاه این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط اعلام قیمت جدید دام زنده معرفی 12 هزار واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات بانکی حمایت مجلس از قطعه سازان لزوم تعیین تکلیف بدهی سایپا به زنجیره تامین چرا کلایمر یکی از بهترین روش های دسترسی نما در پروژه های ساختمانی است؟ نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۴