وزیر اقتصاد: مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر و گمرک فعال شود ساسان گستر: وزیر امور اقتصاد و دارایی بر فعال شدن مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر و گمرک تاکید نمود. به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، سید احسان خاندوزی در بازدید از انبارهای گمرک بندر امام خمینی (ره) بر فعال شدن مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر و گمرک اصرار کرد و اظهار داشت: هر جایی دولت یک محموله دارد که ممکنست منقضی یا فاسد شود، باید مکانیسم هشداری وجود داشته باشد که قبل از فاسد شدن هشدار دهد که برای مثال فلان کالا در فلان انبار ممکنست یک یا دو ماه دیگر فاسد شود. وی اظهار داشت: بالاترین مقام دستگاه درمورد این که چه قسمتی از کالاهای موجود در معرض آلودگی و فساد است مسئول است. منبع: ساسان گستر 1402/03/27 11:42:28 5.0 از 5 امتیاز 441 تگهای خبر: دستگاه , دولت , كالا , گمرك این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بن بستی در تامین مواد اولیه نداریم کریدورهای جدید فعال شد تعرفهٔ گوشیهای بالای 900 یورو به 30 درصد رسید کولر آبی هم لاکچری شد قیمت جدید گوشت مرغ امروز 15 اردیبهشت 1405 نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۵