اولین نیروگاه بادی به بورس انرژی آمد ساسان گستر: اولین نیروگاه بادی در بورس انرژی ایران مورد پذیرش قرار گرفت. به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، نیروگاه توان باد متعلق به گروه صنعتی سدید به عنوان اولین نیروگاه بادی به تالار برق سبز وارد شد. نیروگاه توان باد که در شهر خواف استان خراسان رضوی واقع شده است یک هزار و ۹۵۲ مگاوات برق سبز تولید می کند و حداقل عرضه سالانه ۱۰۸۸ مگاوات ساعت را در تالار برق سبز متعهد شده است. 1402/04/21 20:31:27 5.0 از 5 امتیاز 377 تگهای خبر: انرژی , تولید , نیروگاه این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط از این تاریخ منتظر تغییر قیمت گوشت باشید! اعلام قیمت جدید دام زنده مرغ بالاخره ارزان گردید آخرین خبر از بازار حبوبات در آستانه محرم نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۵