پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار ساسان گستر: مدیرکل روابط عمومی بانک ملت در پیامی، فرارسیدن 17 مردادماه سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه تبریک گفت. به گزارش ساسان گستر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، حمید یادروج در این پیام از یک سال تلاش و همکاری خبرنگاران و اهالی رسانه در انعکاس اخبار و گزارش های این بانک تقدیر کرد و اظهار داشت: بی تردید، بدون مساعدت، همفکری و هم اندیشی فعالان عرصه رسانه شامل مدیران مسؤول، سردبیران، خبرنگاران و نویسندگان، اهداف یک سازمان در ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم، قابل دستیابی نخواهد بود. وی با تأکید بر این نکته که خبرنگاران، می توانند به عنوان بازوی توانای سازمان ها و نهادهای مختلف در روشن ساختن نقاط ضعف و قوت آنها عمل کنند، افزود: شفاف سازی فضای مالی و اقتصادی کشور، می تواند اولین اثر فعالیت رسانه ها در راه درست اطلاع رسانی باشد و امیدواریم که با کمک رسانه های آینده نگر و ژرف اندیش، کشور بیش از پیش در راه رونق و توسعه اقتصادی گام بردارد. مدیرکل روابط عمومی بانک ملت، در آخر پیام خود سلامتی، موفقیت و شادکامی را برای خبرنگاران و تمامی فعالان عرصه رسانه، خواهان شد. 1402/05/18 23:28:01 5.0 از 5 امتیاز 287 تگهای خبر: بانك , خدمات این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط اعلام قیمت جدید دام زنده معرفی 12 هزار واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات بانکی چرا کلایمر یکی از بهترین روش های دسترسی نما در پروژه های ساختمانی است؟ کوپن خرداد این افراد فردا واریز می شود (مبلغ قطعی شارژ خرداد) نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۳