رسوایی جدید، گریبان گیر تویوتا شد، عکس

رسوایی جدید، گریبان گیر تویوتا شد، عکس به گزارش ساسان گستر، رسوایی تویوتا/دایهاتسو در ارتباط با بی نظمی های کشف شده در تست های تصادف هنوز به پایان نرسیده است. بعد از آنکه چندین مدل با استانداردهای دولتی مطابقت نداشتند، حالا هفت مدل دیگر شناسایی شده اند. بنابراین یاریس کراس، کرولا Axio و کرولا Fielder دیگر برای مشتریان در ژاپن ارسال نمی شوند.



امیرمسعود عابدین_ تویوتا اخیراً کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کرد تا توضیح دهد که چه اشتباه هایی در تست های تصادف رخ داده است. به قول آکیو تویودا، رئیس هیئت مدیره، داده های ناکافی در تست های محافظت از عابر پیاده و سرنشین برای سه خودرو یاریس کراس، کرولا Axio و کرولا Fielder شناسایی شده اند. علاوه بر آن، خطاهایی در تست های تصادف و سایر روش های تست برای چهار مدلی که از آن زمان توقف ساخته شده، کشف شده است. این چهار مدل عبارت اند از: نسل قبلی سدان کراون، مینی ون های Isis و مدل قدیمی Sienta، و همینطور کراس اوور لوکس لکسس RX.



برای مدلهای کراون و Isis، اشتباهاتی در زمینه تست تایمر کیسه هوا رخ داده است. برای کرولا، این شرکت از داده های تست در شرایط آزمایشی شدیدتر برای ارزیابی صدمه به سر عابر پیاده در تصادف استفاده نمود. زاویه ضربه ۵۰ درجه ای که قانون تعیین کرده بود در واقع در ۶۵ درجه انجام شده است.


1403/03/16
13:34:50
5.0 از 5 امتیاز
204
تگهای خبر: ارز , دولت , شركت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات