دستور وزیر راه و شهرسازی برای بررسی راهکارهای دستیابی به اهداف برنامه هفتم توسعه به گزارش ساسان گستر، وزیر راه و شهرسازی در اولین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی در دولت چهاردهم به همه معاونان دستور داد راهکارهای دستیابی به اهداف برنامه هفتم توسعه در حوزه این وزارت خانه را بررسی و سریعاً گزارش دهند. به گزارش ساسان گستر به نقل از خبرگزاری ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ اولین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی در دولت چهاردهم با حضور فرزانه صادق مالواجرد، معاونان و رؤسای سازمان ها و شرکتهای تابعه در ساختمان دادمان برگزار شد. بنابراین گزارش در این جلسه همه اعضای جلسه چالش های و موارد موردتوجه در زیرمجموعه مدیریت خویش را بیان نمودند و به برخی سؤالات وزیر راه و شهرسازی پاسخ دادند. همچنین فرزانه صادق مالواجرد در شورای معاونان، دستور بررسی نظام مسائل وزارت خانه، عرضه راهکارهای پیشنهادی و بررسی و نهایی کردن آنها در جلسات اختصاصی شد. ایشان در ادامه بر اجرای برنامه هفتم توسعه در دو بخش مسکن و حمل و نقل تاکید کرد و خواهان بررسی راهکارهای تحقق این اهداف شد. وزیر راه و شهرسازی، تأمین مالی طرح های در دست انجام را از دیگر اقدامات این وزارت خانه برشمرد و خواهان استفاده از تمام ظرفیت ها برای تأمین مالی پروژه ها شد. منبع: ساسان گستر 1403/06/06 09:10:50 5.0 از 5 امتیاز 366 تگهای خبر: دولت , شركت , وزارتخانه این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بهمن موتور ۶ محصول خودرا به مزایده می گذارد تصویب طرح نیروگاه خورشیدی ۵۰۰ مگاواتی در سمنان با سرمایه گذاری چین سهم صندوق توسعه ملی از صادرات نفت ۲۰ درصد شد وزیر راه و شهرسازی عازم استانبول شد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۳