بازگشایی سهمیه ارزی تولیدی فصل تابستان سال 1405 وزارت صمت ساسان گستر: سیستم جامع تجارت از بازگشایی سهمیه ارزی تولیدی فصل تابستان سال ۱۴۰۵ وزارت صمت آگاهی داد. به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، بنا بر اعلام سامانه جامع تجارت، زیرساخت های ضروری جهت بهره برداری متقاضیان از سهمیه تولیدی تابستان ۱۴۰۵ فراهم شده و واحدهای مشمول می توانند از سهمیه تعیین شده در سامانه بهره گیرند.مطابق ضوابط اعلامی، سهمیه تابستان واحدهای تولیدی بر اساس ۶۰ درصد حداکثر میزان ترخیص ثبت سفارش های تولیدی آنها در سالهای ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ محاسبه شده است.در این محاسبات تنها ارزش ترخیص ثبت سفارش های در رابطه با حوزه سهمیه تولیدی ملاک عمل قرار گرفته و سایر حوزه های سهمیه ای در تعیین سقف سهمیه لحاظ نمی شوند.به طور خلاصه به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، بر اساس اعلام سامانه جامع تجارت، زیرساخت های ضروری جهت بهره برداری متقاضیان از سهمیه تولیدی تابستان ۱۴۰۵ فراهم شده و واحدهای مشمول می توانند از سهمیه تعیین شده در سامانه بهره گیرند. منبع: sasangostar.ir 1405/03/21 13:33:35 5.0 از 5 امتیاز 35 تگهای خبر: ارز , تجارت , تولید این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط از این تاریخ منتظر تغییر قیمت گوشت باشید! صادرات ۳ محصول کشاورزی آزاد شد اعلام قیمت جدید دام زنده مرغ بالاخره ارزان گردید نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۴