رده بندی بهترین شهرهای جهان اعلام گردید

رده بندی بهترین شهرهای جهان اعلام گردید ساسان گستر: وین -پایتخت اتریش- برای نهمین سال متوالی، عنوان بالاترین كیفیت زندگی را از آن خود كرد.


به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، موسسه رتبه بندی "مركر" ۲۳۱ شهر جهان را بر مبنای كیفیت زندگی در آن ها بر حسب معیارهایی چون ثبات سیاسی، مراقبت های درمانی، آموزش، میزان جرائم و حمل و نقل رده بندی كرده است كه بر این اساس وین به كمك هزینه مسكن نسبتا مناسب و مراقبت های درمانی، برای نهمین سال متوالی بعنوان بهترین شهر جهان دست یافت.
بعد از این شهر، شهر زوریخ در رده دوم قرار دارد و شهرهای اوكلند نیوزلند و مونیخ آلمان به صورت مشترك در رده سوم قرار دارند.
ونكوور برترین شهر آمریكای شمالی و پنجمین شهر برتر جهان است و بعد از آن دوسلدورف، فرانكفورت، ژنو، كپنهاگن و بازل به ترتیب در رده ششم تا دهم قرار دارند.
سنگاپور برترین شهر آسیایی و بیست و پنجمین شهر برتر جهان است.
اما تهران كه تنها شهر ایرانی موجود در این فهرست است، پایین تر از شهرهای "دوآلا" در كامرون و "دارالسلام" در تانزانیا و بالاتر از "لواندا" در آنگولا، در رده ۲۰۰ قرار دارد.
بغداد- پایتخت عراق- با قرار گرفتن در رده ۲۳۱، بدترین كیفیت زندگی را دارد و بعد از آن "بانگی" در آفریقای مركزی، صنعا در یمن و " پورت او پرنس" هاییتی قرار دارند.



1396/12/29
16:30:56
5.0 از 5 امتیاز
4565
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات