گلوبال تایمز خبر داد؛

چین تعرفه های تلافی جویانه برای واردات آمریكایی آماده می كند

چین تعرفه های تلافی جویانه برای واردات آمریكایی آماده می كند ساسان گستر: گلوبال تایمز اعلام نمود كه چین بزودی لیستی از تعرفه های تلافی جویانه بر واردات آمریكا معرفی می كند تا با تعرفه های جدید مطرح شده در آمریكا برای كالاهای چینی مقابله به مثل كند.



به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر به نقل از رویترز، روز چهارشنبه گلوبال تایمز اعلام نمود كه چین بزودی لیستی از تعرفه های تلافی جویانه بر واردات آمریكا معرفی می كند تا با تعرفه های جدید مطرح شده در آمریكا برای كالاهای چینی مقابله به مثل كند.
طبق گفته این روزنامه انگلیسی زبان، لیست چینی تعداد زیادی از واردات مهم آمریكا به چین را هدف قرار خواهد داد.
گلوبال تایمز كه یك مجله دولتی است كه خوانندگان بسیار زیادی دارد، توسط خبرگزاری رسمی حزب حاكم كومونیست، پیپلزدیلی، اداره می شود، هرچند مواضع این روزنامه لزوما مواضع دولت چین را منعكس نمی نماید.
هشدار در مورد جنگ تجاری احتمالی بین ۲ اقتصاد بزرگ جهان، بازارهای مالی را به هم ریخت. سرمایه گذاران انتظار دارند در صورتی كه به دنبال عزم ترامپ برای كاهش كسری تجاری با چین، موانع تجاری برقرار شوند، عواقب بسیار بدی برای اقتصاد جهان به وجود بیاید.
گلوبال تایمز در سرمقاله خود نوشت: در مقایسه با لیست چین، لیست آمریكا، بیشتر به خود صدمه می زند تا به چین. هرچه این حركت سخت تر باشد، تاثیر آن هم بر واشنگتن بیشتر است.
این روزنامه می نویسد: این ضربه سختی به واشنگتن خواهد زد كه هر روز به طرز خصمانه ای تهدید به آغاز جنگ تجاری می كند و سبب می گردد آمریكا بهای سیاست گذاری تجاری رادیكال خود در قبال چین را پرداخت كند.
گلوبال تایمز می گوید: آمریكا اگر در فكر این است كه می تواند چین را وادار كند تا به تقاضاهای غیرمنطقی این كشور تن در دهد، سخت در اشتباه است. اقتصاد چین قدرتمند و پایدار می باشد.

1397/01/09
11:20:03
5.0 از 5 امتیاز
5047
تگهای خبر: آمریكا , دولت , واردات
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات