۸ كشور برتر برای زندگی در دوران بازنشستگی

۸ كشور برتر برای زندگی در دوران بازنشستگی ساسان گستر: فهرست بهترین كشورها برای گذراندن دوران بازنشستگی از نظر مزایا، رفاه و هزینه های زندگی اعلام گردید.


به گزارش ساسان گستر به نقل از بورد آرتیكلز، سازمان تامین اجتماعی آمریكا به تازگی اعلام نموده است حدود ۵۰۰ هزار بازنشسته آمریكایی در خارج از این كشور دوران بازنشستگی خویش را سپری می كنند. در رده بندی بازنشستگی اعلام شده، علاوه بر هزینه ها و مزایای زندگی، معیارهای دیگری چون كیفیت زندگی هم مد نظر قرار گرفته اند.
بر این اساس هشت كشور برتر برای گذراندن دوران بازنشستگی عبارتند از:
۱- كاستاریكا: این كشور با آب و هوای ملایم و حمایت های مناسب از بازنشستگان خارجی، مناسب ترین كشور این فهرست تعیین شده است و با حقوق بازنشستگی معادل ۱۰۰۰ دلار می توان از كیفیت زندگی بالایی بهره مند شد.
۲- مكزیك: مكزیك هم اكنون میزبان حدود یك میلیون بازنشسته خارجی از كشورهای مختلف است، به علاوه آشنا بودن درصد بالایی از جمعیت این كشور با زبان انگلیسی و فرصت های اقامتی ویژه افراد بالای ۶۰ سال، مكزیك را به مقصدی برتر برای بازنشستگان تبدیل نموده است.
۳ - پاناما: اقتصاد پررونق و مناظر طبیعی، پاناما را به مقصدی جذاب تبدیل نموده است و با حقوقی در حدود ۲۰۰۰ دلار در ماه می توان زندگی خوبی در این كشور داشت. هم چنین دولت این كشور تخفیف های ویژه ای را برای بازنشستگان در نظر می گیرد.
۴ - اكوادور: اكوادور یكی از معدود كشورهایی است كه دارای تنوع آب و هوایی بسیار زیادی است. هزینه های پایین حمل و نقل در این كشور سبب می گردد خیلی نیازی به خرید خودرو نداشته باشید.
۵ - مالزی: بازنشستگانی كه مالزی را بعنوان خانه خود برای گذراندن دوران بازنشستگی انتخاب می كنند، از رفاه و آرامش این كشور لذت خواهند برد. در این كشور شما خانه های ارزان قیمتی برای اجاره، مراكز خرید خوب و غذاهای متنوعی برای خوردن پیدا خواهید كرد.
۶- كلمبیا: كسانی كه به دنبال زندگی با سطح بالا و قیمتی كم هستند، می توانند روی كلمبیا حساب كنند. در این كشور می توان با ماهی ۱۷۰۰ تا ۲۲۰۰ دلار خانه هایی مجلل اجاره كرد.
۷ - پرتغال: سالمندان زیادی از سراسر جهان، پرتغال را به علت آب و هوای گرم و فرصت های اقامتی آن انتخاب می كنند. این كشور كه یكی از امن ترین كشورهای جهان است به علت ارزان بودن خود معروف است و یك زوج بازنشسته می توانند امیدوار باشند با حقوقی معادل ۱۵۰۰ دلار در ماه زندگی مناسبی داشته و از امكانات درمانی خوبی بهره مند شوند.
۸ - نیكاراگوئه: این كشور برای علاقه مندان به طبیعت گزینه بسیار مطلوبی است و علاوه بر هزینه زندگی پایین، دولت این كشور از بازنشستگان حمایت های خوبی دارد. هر پولی كه خارج از این كشور به دست آورید از مالیات معاف خواهد بود.



1397/01/14
13:48:02
5.0 از 5 امتیاز
4576
تگهای خبر: آمریكا , ارز , دلار
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات