روز خوب بورس های جهانی

روز خوب بورس های جهانی ساسان گستر: با كاهش نگرانی ها از احتمال وقوع جنگ تجاری بین آمریكا و سایر اقتصادهای بزرگ، بورس های جهانی روندی صعودی داشتند.


به گزارش ساسان گستر به نقل از رویترز، شاخص "ام اس سی آی" بورس های ۴۷ كشور جهان با ۰.۴ درصد افزایش به كار خود خاتمه داد كه در این بین صعود بورس های اروپایی مشهودتر از سایرین بود. تحلیل گران موسسه "اف ایكس پرو" در گزارشی نوشتند: با عنایت به آمار اشتغال زایی در آمریكا، حال و هوای بازارهای سهام مطبوع بود.
بعد از هفته ای كه گذشت و بورس های ایتالیایی به پایین ترین سطوح خود از ژوئیه سال قبل رسیده بودند، بازده اوراق قرضه ایتالیا سرانجام در ابتدای معاملات این هفته روندی كاهشی اتخاذ نمود.
به دنبال تشكیل دولت جدید اسپانیا و سوگند خوردن نخست وزیر جدید در مادرید، بازده اوراق قرضه اسپانیا و آلمان كاهش یافتند و هر یورو به ۱.۱۶۸۷ دلار رسید. نگرانی ها از ریسك های سیاسی و احتمال وقوع جنگ تجاری اتحادیه اروپا و آمریكا در ایام اخیر سبب كاهش ارزش یورو شده بود.
وزرای دارایی گروه ۷ در اجلاس خود در شهر كبك كانادا شدیدا از واشنگتن به علت اتخاذ سیاست های حمایت گرایانه و اعمال تعرفه ها انتقاد كرده اند.
در آسیا شاخص "ام اس سی آی" بورس های آسیا-اقیانوسیه به جز ژاپن ۱.۲ درصد افزایش یافت و در ژاپن هم شاخص "نیك كی ۲۲۵" جهشی ۱.۴ درصدی داشت.



1397/03/15
19:55:27
5.0 از 5 امتیاز
4561
تگهای خبر: آمریكا
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات