2 كتاب رسانه ای درتهران رونمایی گردید ساسان گستر: تهران- آئین رونمایی و معرفی دو كتاب ژورنالیسم تلویزیونی و مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق اثر سیدمهدی شریفی در فرهنگسرای معرفت برگزار گردید. به گزارش عصرسه شنبه خبرنگار ایرنا، سالن اجتماعات فرهنگسرای معرفت تهران میزبان تعدادی از اساتید عرصه فرهنگ و رسانه بود كه جهت شركت در مراسم رونمایی و معرفی دو كتاب ژورنالیسم تلویزیونی و مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق حضور بهم رسانده بودند.از نكته قابل توجه این مراسم این بود كه قدمت بیش از 170 سال روزنامه و تلویزیون كه به همت سید مهدی شریفی عضوهیات علمی دانشگاه تهران، كتابی در این زمینه نگارش شود. پدرعلم مدیریت رسانه در كشور طی سخنرانی دراین مراسم اظهارداشت: شریفی نویسنده كتاب مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق به نقش زمان و فعالیت خلاقانه تاكید داشته و تحریردرآمدن این كتاب درنوع خودش بی نظیراست.پروفسورعلی اكبرفرهنگی كه 17 سال پیش سید مهدی شریفی در دانشگاه تهران شاگرد وی بوده است، اضافه كرد: خوشحالم كه ثمره كار خودم را با چشم دیدم و وی با نگاه جستجوگر و خلاقانه توانست این كتاب پرارزش را منتشر كند.وی ادامه داد: رشته های ارتباطات و روزنامه نگاری با صنایع خلاق سروكار دارد و آدمهایی كه دراین زمینه فعالیت می نمایند، آدمهای بی نظیر و خلاقی هستند.پدر مدیریت علم رسانه در كشور تصریح كرد: اصحاب رسانه نه تنها در كشور بلكه در همه جای دنیا افراد خاص را رصد می كنند و با یك حركت رئیس جمهور كشور آمریكا را به زیر می كشند.به گفته وی افراد سیاستمدار و خاص همواره تلاش می كنند كه نگاه جستجوگرانه اصحاب رسانه به دور باشند و اقدامات خود تلاش می كنند كه تبدیل به سوژه خبری منفی رسانه ها نشوند.**امام گفت در رسانه دروغ و تهمت نباشددر ادامه این مراسم مدیرمسئول روزنامه اطلاعات و فردی كه بیش از40 سال كار رسانه ای در كشور كرده در سخنانی به بیان خاطره ای از فعالیت رسانه ای خود در كنار امام راحل اشاره نمود و اظهار داشت: حضرت امام(ره) همواره به ما تاكید داشته كه در رسانه به كسی بی احترامی نكنید و همینطور دروغ نگوئید.سید محمود دعائی اظهارداشت: باید در رسانه ها صدای ملت و خواسته مردم پخش شود و حقوق و خواسته های مردم در اولویت قرار گیرد.همچنین عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینكه بسیار خوشحالم كه بعد از 40 سال چنین كتابی در حوزه رسانه منتشرمی شود تصریح كرد: ژورنالیسم و تلویزیون 2 واژه خارجی است و ما هنوز نتوانستیم واژه معادل آن را وضع نماییم.احمد مسجد جامعی ادامه داد: به تحریرآوردن چنین كتابی آن هم درحوزه فرهنگ و هنر برای كشوری كه بیش از 170 سال رسانه دارد خیلی سخت است.وی خاطرنشان كرد: در عصر انفجار اطلاعات كه انفجار داده ها روی می دهد نقش تلویزیون در این شرایط بسیار پیچیده است و برای كشوری كه این همه حرف بزرگ دارد به تحریر درآمدن چنین كتابی برای اولین بارخوشایند این كشور نیست.**عدم وجود نیروی انسانی خلاق از عمده مشكلات رسانه هاستهمچنین مولف كتابهای ژورنالیسم تلویزیونی و مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق در این مراسم اظهارداشت: ازعمده مشكلات سازمان های رسانه ای كشورعدم وجود نیروی انسانی خلاق است كه با مشكل مواجه هستیم.سیدمهدی شریفی ادامه داد: فقدان توسعه یافتگی نیروی انسانی از مشكلات اساسی رسانه است و به همین منظور رسانه به جای اینكه حرف مردم را بشنود، تریبونی می گردد برای افراد قدرتمند و سیاستمدار كه جهت دهی رسانه ها را تعیین می كنند.وی تصریح كرد: امروز قدرت نرم بسیار برای كشور مهم می باشد و برای موفقیت در این زمینه باید به دنبال صنایع خلاق رویم و در كتاب مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق به این هدف مهم تاكید نمودند.آئین رونمایی و معرفی 2 كتاب ژورنالیسم تلویزیونی ومدیریت منابع انسانی درصنایع خلاق با حضور پروفسورعلی اكبرفرهنگی پدرعلم مدیریت رسانه كشور، حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، احمدمسجدجامعی عضوشورای اسلامی شهرتهران و جمعی از اساتید حوزه مدیریت و ارتباطات دانشگاه تهران در فرهنگسرای معرفت برگزار گردید.تهرام/1109/7243//1348 1397/04/12 21:45:54 5.0 از 5 امتیاز 4828 تگهای خبر: سیاست , صنایع این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تولید بالاتر از ۲۶۴ هزار تن شمش آلومینیوم بررسی چالش های طرح توسعه میدان مشترک آزادگان جنوبی پیشگیری از عوامل افزایش مصرف بنزین موثرتر از تحمیل هزینه به مردم رشد 250 درصدی در صدور پروانه ساخت در بافت های فرسوده پایتخت نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۴