فعالان بورس تهران شاهد دومین عرضه اولیه سال ۱۳۹۷

فعالان بورس تهران شاهد دومین عرضه اولیه سال ۱۳۹۷ ساسان گستر: امروز فعالان بازار سرمایه شاهد دومین عرضه اولیه سال ۱۳۹۷ در بورس تهران هستند؛ حداكثر سهمیه هر كد حقیقی و حقوقی برای خرید این عرضه ۴۰۰۰ سهم است.



به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، امروز چهارشنبه ۳۰ میلیون سهم معادل پنج درصد از سهام شركت پتروشیمی پارس بعنوان پانصدوبیست ودومین شركت پذیرفته شده برای نخستین بار بعد از پذیرش و درج نام شركت در لیست شركت های پذیرفته شده در بورس تهران در بخش محصولات شیمیایی و گروه و طبقه "تولید مواد شیمیایی پایه به جز كود" در لیست نرخ های بازار دوم در نماد "پارس" به شیوه ثبت سفارش بابت كشف قیمت عرضه خواهد شد.

حداكثر سهمیه هر كد حقیقی و حقوقی ۴۰۰۰ سهم است و با عنایت به روش عرضه ثبت سفارش قیمت كف این سهم ۲۲۸۰ تومان و سقف قیمت آن ۲۴۰۰ تومان اعلام شدند. همینطور سقف تعهد خرید برای متعهد خرید این عرضه پنج درصد از كل سهام قابل عرضه است.

این عرضه دومین عرضه اولیه بورس اوراق بهادار تهران در سال ۱۳۹۷ است. این ركن بازار سرمایه در برنامه ای سابقا اعلام نموده بود كه در سال ۱۳۹۷ در هر ماه به صورت متوسط یك شركت جدید را وارد بورس می كند.




1397/04/20
14:23:41
5.0 از 5 امتیاز
4253
تگهای خبر: بازار , سهام , شركت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات