در پی نوسانات بازار ارز

ثبت پیاپی ركورد تاریخی در بورس

ثبت پیاپی ركورد تاریخی در بورس ساسان گستر: از ابتدای باز شدن معاملات، بورس تهران شاهد كانال شكنی های پیاپی است. به صورتی كه تا این لحظه شاخص كل توانسته تراز تاریخی ۱۳۳ هزار واحدی را پشت سر بگذارد.



به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، شب گذشته رئیس كل بانك مركزی ایران كه اخیرا از بیمه مركزی به ریاست بانك مركزی رسیده است، اعلام نمود: تنها برای كالاهای اساسی و ضروری نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی تخصیص پیدا می كند و برای باقی كالاها نرخ ارز آزاد است.

او تصریح كرد كه دیگر معامله ارز در بازار قاچاق نیست و صرافی ها می توانند ارز خرید و فروش كنند. به دنبال این اظهارات فعالان بازار سهام كه منتظر شفافیت در اخبار مربوط به بازار ارز بودند، نسبت به این اخبار واكنش نشان دادند، هرچند كه انتظار می رود روند قیمت ها در بازار دلار پس از این تصمیمات كاهشی باشد.

از هفته گذشته هم با نوسانات نرخ ارز قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران به شدت افزایشی شده و شاخص كل هر لحظه در حال كانال شكنی است تا لحظه ای كه این گزارش نوشته می شود، شاخص كل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران بیش از ۵۰۰۰ واحد رشد كرده و به قله تاریخی ۱۳۳ هزار واحدی رسیده است.

ایستادن دماسنج بازار سرمایه در این تراز در تاریخ بورس ایران بی سابقه است. همینطور شاخص آزاد شناور در روند بی سابقه ای بیش از ۵۰۰۰ واحد رشد كرد و در تراز ۱۴۲ هزار واحدی ایستاد. صف های خرید در خیلی از سهم ها امروز هم قابل مشاهده می باشد.




1397/05/15
14:48:34
5.0 از 5 امتیاز
4340
تگهای خبر: ارز , بازار , بانك
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات