نخستین سفر استانی سرپرست وزارت كار، شركت دركارگروه اشتغال گلستان ساسان گستر: سرپرست وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در نخستین سفر استانی خود به استان گلستان سفر كرد. به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی در اولین سفر استانی خود وارد استان گلستان شد. افتتاح پروژه های متمركز استان به مناسبت هفته دولت نخستین برنامه سرپرست وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در این استان است.محسنی بندپی همینطور مقرر است ظهر امروز در كارگروه اشتغال استان به منظور بررسی عملكرد وضعیت طرح های اشتغال شركت نماید. افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان رامیان از دیگر برنامه های سفر استانی بندپی است. سرپرست وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در انتها سفر خود هم مقرر است به شهرستان گنبد سفر كند. 1397/06/01 13:42:29 5.0 از 5 امتیاز 4508 تگهای خبر: اشتغال این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط حمایت مجلس از قطعه سازان لزوم تعیین تکلیف بدهی سایپا به زنجیره تامین تعدیل نیرو در فولاد نداشتیم تسهیل واردات ورق گرم آمریکا از صندوق بین المللی پول هشدار گرفت افتتاح 670 میلیاردریال پروژه اقتصادی در شاهرود 77 شغل به وجود آمد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۲