دوبی ارز مجازی صادر می كند

دوبی ارز مجازی صادر می كند ساسان گستر: دوبی در حال حركت به سمت صدور ارز مجازی خود است.


به گزارش ساسان گستر به نقل از یو تی بی، این ارز مجازی برای پرداخت شهریه مدارس، خرید در فروشگاه ها و پرداخت قبوض آب و برق استفاده خواهد شد. شركت "ام كردیت" در حال همكاری با دپارتمان توسعه اقتصادی دوبی برای طراحی و عرضه این ارز است. در صورت تحقق این هدف، دوبی اولین شهر جهان خواهد بود كه به ساكنان خود امكان استفاده از ارز مجازی در امور روزمره را می دهد.
دوبی در نظر دارد در سال های آینده تا ۱۰۰ هزار ارز مجازی صادر كند. ام كردیت گفته است این ارز مراحل آزمایشی خویش را می گذارند و منتظر صدور مجوز از مقامات اماراتی است. مقامات ناظر در حال بررسی قانون گذاری مناسب این ارز هستند اما این احتمال وجود دارد كه این ارز در ماه های آینده به صورت رسمی وارد بازار شود.
مقرر است این ارز مجازی به درهم- واحد پول امارات- پیوند بخورد. زك چی- مدیرعامل شركت " پوندی ایكس" كه زیرساخت بلاك چین لازم برای این پروژه را مهیا می كند گفت این پروژه پیشرفتی مهم در عرصه توسعه فناوری بلاك چین خواهد بود.
امارات تنها كشوری نیست كه در حال كار بر روی معرفی ارزمجازی خود است. ونزوئلا به تازگی از ارز مجازی خود به نام پترو رونمایی كرده است و اوكراین هم در حال بررسی امكان ورود ارزهای مجازی به بازارهای مالی خود است.



1397/07/27
19:19:43
5.0 از 5 امتیاز
4412
تگهای خبر: ارز , بازار , شركت , فروش
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات