آرامش قیمت بیت كوین بعد از سالها تلاطم

آرامش قیمت بیت كوین بعد از سالها تلاطم ساسان گستر: به قول تحلیلگران، نوسانات قیمت ارز دیجیتالی بیت كوین به كمترین میزان خود رسیده است.



به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، با عنایت به آن كه از عمر معرفی اولین ارز دیجیتالی رمزنگاری شده در جهان حدود ۱۰ سال می گذرد و هر روز بر تعداد علاقمندان و كاربران این تكنولوژی جدید درآمدزا و پول ساز اضافه می شود، خیلی از كارشناسان فعال در این حوزه خاطرنشان كرده اند كه نوسانات بیت كوین در طول مدت عمر ۱۰ ساله خود، هم اكنون به پایین ترین میزان خود رسیده است و این امر می تواند خبر خوشایند و خوشحال كننده ای برای آن دسته از كاربرانی كه قصد سرمایه گذاری و مبادلات مالی با این ارز مجازی را دارند، به شمار بیاید.

بر اساس گزارشی كه در وب سایت كوین تلگراف آمده، در طول مدت دو هفته گذشته، كمترین نرخ نوسانات در بازار سهام ایالات متحده آمریكا به نام بیت كوین به ثبت رسیده است و تحلیلگران با ارزیابی های هفتگی دریافته و اعلام نموده اند كه از اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی تابحال این اولین باری است كه كمترین نرخ نوسان برای بیت كوین گزارش شده و به ثبت رسیده است. آنها در ادامه افزوده اند كه این ارز دیجیتالی در صورت ادامه مسیری كه پیش رو دارد، بدون شك به مراحل شكوفایی خود نزدیك خواهد شد و وضعیت بسیار پایدارتری را نسبت به قبل پیدا خواهد نمود.

طی چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت كوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده و كاربران بسیاری در جهان به دنبال استخراج و تبدیل پول های خود به ارزهای دیجیتالی هستند چون كه این روزها خیلی از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته اند به پول زیادی دست پیدا كنند.

بیت كوین در سال ۲۰۰۹ میلادی ارائه شد و به تدریج به مشهورترین ارز دیجیتالی در سراسر جهان كه ارزش بسیار بالایی پیدا كرد، تبدیل شد. گفته می گردد ارزهای دیجیتالی رمزپایه غیرقابل هك هستند و باید به صورت ناشناس و با استفاده از سخت افزارهای قدرتمندی از پلتفرم های مخصوص استخراج این نوع ارزهای مجازی، استخراج یا به اصطلاح ماینینگ شوند.

در ابتدای معرفی و عرضه ارزهای دیجیتالی رمزپایه خیلی از كشورهای جهان در تلاش بودند تا این پول بی افسار را كنترل كرده و معاملات با آنرا تا حد امكان محدود كنند چون كه آن ها بر این باورند بیت كوین به تجارت های غیرقانونی و غیرمجازی همچون تجارت اسلحه، تجهیزات تروریستی، قاچاق دارو و مواد مخدر دامن زده و به دلیل آن كه مقامات قضایی و پلیس نمی توانند طرفین معامله را شناسایی و ردگیری كنند، سبب سهولت استفاده از آن می گردد. اما حالا با گسترش محبوبیت و استقبال بی نظیر از آن، هم اكنون خیلی از كشورها با وضع قوانین دقیق و درست، استفاده از این ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده را مجاز اعلام نموده اند و برخی هم با معرفی و عرضه یك ارز دیجیتالی اختصاصی اعلام نموده اند كه با بهره مندی از آن به مبادلات تجاری و مالی خود خواهند پرداخت.

براساس گفته تحلیلگران، زمانی كه بیت كوین در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار در بازارهای جهانی ظهور پیدا كرد، ارزش آن حتی از یك دلار هم كمتر بود، اما در ماه های گذشته حتی تا مرز ۲۰ هزار دلار هم رسید. در واقع، فناوری بیت كوین كه یك پول رمزنگاری شده است، این امكان را به كاربران می دهد كه بدون نیاز به هیچ بانكی مبادلات مالی خویش را انجام دهند و همینطور هویت طرفین معامله هم ناشناس باقی می ماند. ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده باید توسط سخت افزارهای قدرتمندی كه معمولا كارت گرافیك موجود در ابررایانه هاست، استخراج یا به اصطلاح ماینینگ شوند.






1397/08/18
23:12:09
5.0 از 5 امتیاز
4376
تگهای خبر: آمریكا , ارز , بازار , بانك
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات