مخالفت رئیس اتاق بازرگانی اسلواكی با تحریم ایران و بی نظمی در تجارت جهانی

مخالفت رئیس اتاق بازرگانی اسلواكی با تحریم ایران و بی نظمی در تجارت جهانی ساسان گستر: رئیس اتاق بازرگانی اسلواكی بر حمایت مجموعه اتحادیه اروپا و همین طور كشور اسلواكی از توسعه روابط تجاری و اقتصادی با ایران تاكید نمود.


به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، روسای اتاق های بازرگانی چند استان كشورمان و مسئولان كمیته مشترك بازرگانی ایران و اسلواكی كه به همراه هیاتی از شركت های بخش خصوصی جهت شركت در چند همایش اقتصادی و رایزنی درباره گسترش مناسبات دو كشور به جمهوری اسلواكی سفر كرده اند، روز پنج شنبه ۲۴ آبان ماه با آقای «روبرت میهوك»، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت اسلواكی ملاقات و تبادل نظر و گفتگوهای تاثیرگذاری برای حفظ و توسعه روابط دو كشور انجام دادند.
در این دیدار میهوك كه همزمان ریاست فدراسیون اتاق های بازرگانی جهان را باز بر عهده دارد، ضمن تاكید بر موضع اصولی این فدراسیون در مخالفت با هر نوع تحریمی كه در روند عادی تجارت جهانی اختلال احداث كند، بر حمایت مجموعه اتحادیه اروپا و همین طور اسلواكی از توسعه روابط تجاری و اقتصادی با كشورمان اصرار كرد.

وی همین طور ضمن استقبال از تاسیس كمیته مشتركی در ایران برای توسعه همكاری های اقتصادی فیمابین از تاسیس سازوكار مشابهی در اسلواكی حمایت كرد.



1397/08/25
17:57:20
5.0 از 5 امتیاز
4187
تگهای خبر: بازرگانی , تجارت , شركت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات