عرضه بخشی از سهام رایتل در بورس

عرضه بخشی از سهام رایتل در بورس به گزارش ساسان گستر اپراتور سوم تلفن همراه اعلام نموده برخلاف گمانه زنی ها درباره حضور سرمایه گذار خارجی در شركت خدمات ارتباطی رایتل، این اپراتور تصمیم به عرضه بخشی از سهام خود در بورس دارد.


به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، علی رغم مذاكره رایتل با سرمایه گذاران خارجی درمورد ارائه خدمات نسل چهارم و پنجم تلفن همراه كشور، این اپراتور در حال انجام فرآیندهای دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار برای عرضه بخشی از سهام خود و حضور فعال در بازار سرمایه كشور در سال 1396 است.
این اپراتور در سال 1389با قبول تعهدات قراردادی از جانب سازمان تامین اجتماعی و واگذاری حق امتیاز پروانه بهره برداری اپراتور سوم تلفن همراه در كشور به شركت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فعالیت خویش را شروع كرد.
بنا بر اعلام، در سال 1390 با راه اندازی سایت های مخابراتی نسل سوم به صورت آزمایشی در شهرهای تهران و كرج، ارائه خدمات نوین اینترنت و تماس تصویری فعالیت خویش را گسترش داد. لیكن به علت عدم وجود بستر فرهنگی مناسب در كشور، شركت رایتل در جهت ارائه خدمت و اعتلای فرهنگ جامعه اسلامی از درآمدهای حاصل از اینترنت پرسرعت و تماس تصویری در طرح تجاری صرف نظر كرد و با ارائه بخشی از خدمات نسل سوم تلفن همراه در یك فضای رقابتی نابرابر و با عنایت به عدم استفاده از امكانات دولتی و سرمایه گذار خارجی، قطع ارتباطات تصویری، آغاز تحریم های اقتصادی و رشد بی رویه نرخ ارز، با تاكید بر دانش تخصصی و مهارت جوانان شایسته این مرز و بوم و همینطور استفاده از محصولات تولیدكنندگان داخلی به توسعه فعالیت های خود ادامه داد.
این اپراتور همینطور اعلام نموده برنامه استراتژی شركت پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی در دوران تحریم و بعد از شروع به كار دولت جدید در سال 1392 تغییر كرد و با صیانت از فضای فرهنگی كشور، توسعه نسل های پیشرفته زیرساخت های مخابراتی محقق گردید و فعالیت های این اپراتور با شتابی چندین برابر مواجه شد.


 

1396/10/04
15:57:39
5.0 از 5 امتیاز
4544
تگهای خبر: خدمات , سهام , شركت , سرمایه گذاری
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات