نماینده بندر بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس:

محرومیت مردم در كنار لوله های نفت هر وجدانی را آزار می دهد

محرومیت مردم در كنار لوله های نفت هر وجدانی را آزار می دهد ساسان گستر: اهواز - نماینده بندر بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس اظهار داشت: محرومیت ها و مظلومیت های مردم در كنار لوله های نفت در كشور هر وجدانی را آزار می دهد.



به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، عبدالحمید خدری قبل از ظهر پنج شنبه در آئین گشایش دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت و حفاری خوزستان اظهار نمود: سهم عمده ای از اقتصاد ایران وابسته به نفت می باشد و امیدواریم كه دستاوردهای خوبی در نمایشگاه داشته باشیم.
وی اضافه كرد: شركت كنندگان در این نمایشگاه با حمایت های وزارت نفت، توانمندی و ظرفیت های خویش را بیشتر از گذشته بروز و ظهور دهند.
نماینده بندر بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس و عضو كمیسیون انرژی با اشاره به اینكه بعضی از موانع اداری و تشریفات شاید دست و پاگیر باشند، خاطرنشان كرد: با این وجود كارگاه های آموزشی از جانب شركت های مختلف همچون توتال برای سازندگان داخلی برگزار گردید چون وزارت نفت سازندگان داخلی را بزرگترین سرمایه برای خود تلقی می كند.
خدری با اشاره به اینكه امروز به خودكفایی در صنعت نفت رسیدیم، بیان كرد: توانمندی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سخت ترین شرایط تحریم منجر به عدم كاهش تولید نفت شده و تولید روزانه چهار میلیون بشكه نفت نشان دهنده توانمندی و خودكفایی مناطق نفتخیز جنوب است.
وی با تاكید بر اینكه وقتی مردم مناطق نفتخیز مصیبت این صنعت را تحمل می كنند باید در غنایم آن هم شریك باشند، اظهار داشت: امروز دیدگاه مدیران ارشد نفت در مورد مسئولیت های اجتماعی در مقایسه با مدیران پایین دستی صنعت نفت تفاوت های بسیاری دارد.
نماینده بندر بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس و عضو كمیسیون انرژی اظهار نمود: بعنوان كسی كه مسئولیت قبول می نماییم باید امروز رابطه این همه منابع گازی و نفتی در خوزستان، بوشهر و كهگیلویه و بویر احمد با معیشت مردم به صورت منطقی تعریف شود.
خدری با اشاره به اینكه محرومیت ها و مظلومیت مردم در كنار لوله های نفت هر وجدانی را آزار می دهد، اظهار نمود: یك رابطه منطقی و حداقلی بین منابع عظیم و رفاه، آسایش و معیشت مردم تولید شود. نفت در استان های مذكور باید در باب مسئولیت های اجتماعی خود در برابر مردم فعالیت بیشتری داشته باشد.
نماینده بندر بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس و عضو كمیسیون انرژی در انتها با اشاره به اینكه فلرهای نفتی سهم عمده ای از آلایندگی های نفتی اهواز و دیگر شهرهای نفتی دارد، تاكید كرد: تبادل اطلاعات و رابطه بین صنعت با شركت های دانش بنیان و دانشگاه ها جهت استفاده از توانمندی های علمی باید افزایش پیدا كند.

1397/09/01
20:54:39
5.0 از 5 امتیاز
4829
تگهای خبر: انرژی , تولید , شركت , گاز
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات